Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2013 r.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2013 r. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2013 (Elbląg za pół ceny - I edycja, Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2013/2014), wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Realizację kampanii promocyjnej Elbląg za pół ceny - I edycja (20-21.04.2013 r.), a w niej: a) Druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego do 08.04.2013 r. b) Druk i dystrybucja ulotek - format A5; druk dwustronny; kolor 4+4; nakład: 30 000 egz.; papier: kreda mat. 135 gr./ m2 Dystrybucja pełnego nakładu ulotek prowadzona będzie do gospodarstw domowych na terenie miasta Elbląg w następujący sposób: do każdej ulotki zostanie przymocowana gumka, która umożliwi zawieszenie ulotki na klamce drzwi do gospodarstwa domowego (jeden egzemplarz ulotki na klamce drzwi jednego gospodarstwa domowego). Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego planu dystrybucji całego nakładu ulotek zawierającego nazwy ulic w mieście Elbląg. Wykonawca zobowiąże się do zakończenia kolportażu ulotek do 15.04.2013 r. c) Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na czterech ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 08-21.04.2013 r. d) Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie i podstronach w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w każdym serwisie internetowym w terminie emisji: 08-21.04.2013 r. Emisja reklamy typu pop-up w terminach: 15.04.2013 r. i 19.04.2013 r. e) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego typu C wyświetlanego w terminie: 08-21.04.2013 r. oraz artykułu sponsorowanego w rubryce polecamy w terminie 15.04.2013 r. w serwisie www.kaliningrad.ru. Wykonawca jest zobowiązany do przetłumaczenia na własny koszt na język rosyjski treści artykułu dostarczonego przez Zamawiającego i przed jego emisją przedłożenia dokumentu potwierdzającego tłumaczenie przysięgłe. f) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 21 emisji min. 20 sekundowych w terminie: 15-21.04.2013 r. - 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-10:00 oraz 16:00-18.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. g) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia I etapu realizacji zamówienia. 2.2. Realizację kampanii promocyjnej Dni Elbląga (28-30.06.2013 r.), a w niej: a) Druk, montaż, ekspozycja i demontaż reklamy na nośniku wielkoformatowym, podświetlonym typu Backlight o wymiarach min. 6m x 3m. Nośnik usytuowany w Elblągu wzdłuż ul. 12 Lutego - okres ekspozycji: 03.06.2013 r. - 30.06.2013 r. Wymagania techniczne reklamy: winyl (pełen kolor 4+0) dla reklamy o wymiarach min. 6m x 3m. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklamy po zakończeniu Dni Elbląga. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy na nośniku. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową. b) Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na czterech ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie od 10.06.2013 r. do 30.06.2013 r. c) Dystrybucja 700 egz. plakatów (format: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie: - Miasta Elbląg - min. 400 szt. - kolportaż musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje publiczne, przychodnie, hotele, restauracje - Gminy i miejscowości leżące na trasach - 200 szt.: 1. Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik - Elbląg; 2. Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; 3. Braniewo- Frombork - Milejewo - Elbląg; Kolportaż musi obejmować m.in. instytucje publiczne, sklepy, słupy, tablice ogłoszeniowe. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiąże się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 17 czerwca 2013 r. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów z wiat przystanków autobusowych po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Druk plakatów Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca zobowiąże się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. d) Dystrybucja 5000 szt. ulotek (format: A4 składane do DL; papier kreda matowa 150 g/m2, kolor 4+4) na terenie Elbląga - miejsca użyteczności publicznej. Wykonawca przed realizacją dystrybucji zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu. Druk ulotek Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca zobowiąże się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 19 czerwca 2013 r. e) Publikacja reklamy; strona 1/1 w pełnym kolorze w bezpłatnym miesięczniku dystrybuowanym na terenie Elbląga o nakładzie min. 9 000 egzemplarzy. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie drugiej lub trzeciej, bądź okładce tył, w terminie 20.06 lub 27.06.2013 r. f) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 26 emisji min. 30-sekundowych w terminach: 24-27.06.2013 r. - po 5 emisji w ciągu dnia; 28-30.06.2013 r. - po 2 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-08:00 oraz 15:00-17.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. g) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorami i podkładem dźwiękowym w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 30 sekundowy, emitowany min. 5 razy w ciągu dnia przed głównym serwisem informacyjnym w terminie od 17.06.2013 r. -30.06.2013 r. Spoty reklamowe emitowane w godz. 17.00-22.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. h) Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 01.06.2013 r. i) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego wyświetlanego w treści artykułów w dziale aktualności, ogłoszeń i w katalogu firm, w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w serwisie internetowym w termin emisji: 17-30 czerwca 2013 r. Emisja reklamy typu pop-up w terminach: 24.06.2013 r. i 28.06.2013 r. j) Wykonanie i emisja banera reklamowego o szerokości min. 700 px, emitowanego na głównej stronie serwisu internetowego w Malborku o min. miesięcznej ilości odsłon: 250 000. Emisja w terminie: 21-30.06.2013 r. k) Publikacja reklamy 1/1 strony full kolor w dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane na województwo warmińsko-mazurskie i pomorskie o minimalnym łącznym nakładzie 60.000 egzemplarzy. Termin emisji - 27.06.2013 r. l) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego typu C wyświetlanego w terminie: 17-30 czerwca 2013 r. oraz artykułu sponsorowanego w rubryce polecamy w terminie 24.06.2013 r. w serwisie www.kaliningrad.ru. Wykonawca jest zobowiązany do przetłumaczenia na własny koszt na język rosyjski treści artykułu dostarczonego przez Zamawiającego i przed jego emisją przedłożenia dokumentu potwierdzającego tłumaczenie przysięgłe. m) Wykonanie i emisja dynamicznych spotów reklamowych w min. 10 autobusach komunikacji miejskiej w Elblągu. Spot min. 20 sek. emitowany co 5 min., w terminie 17-30.06.2013 r., nośnik: ekran LCD min. 22 cale. n) Przygotowanie do wydruku i wydruk siatki reklamowej przygotowanej do zawieszenia wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego o wymiarach 17,5m × 14 m. Siatka wykonana w technologii UV w brytach 4 metrowych zgrzanych ze sobą, wraz z wykończeniem na mocowanie, full color. o) Montaż i demontaż siatki na ścianie budynku w Gdańsku przy ul. Lastadi 1, od strony ul. Elbląskiej (Zamawiający zapewnia powierzchnię na ścianie budynku w Gdańsku przy ul. Lastadi 1). Ponadto Wykonawca zobowiąże się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej w ciągu 10 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Montaż siatki reklamowej musi nastąpić w terminie określonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 02.06.2013, a jej demontaż 01.10.2013 r. p) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia II etapu realizacji zamówienia. 2.3. Realizację kampanii promocyjnej Festiwalu Jazzbląg (17-21.07.2013 r.), a w niej: a) Wykonanie i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 5 ekranach ledowych, w tym: czterech usytuowanych w Elblągu i jednym usytuowanym w Stegnie przy głównych ulicach przejazdowych. Ekrany o wymiarach min. 7 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 08.07-21.07.2013 r. b) Wykonanie i emisja spotu reklamowego na ekranie ledowym usytuowanym w centrum Olsztyna o wymiarach od 50 do 60 m2. Liczba spotów: minimum 100 dziennie, 15 sek. Termin emisji spotu: 27.06 - 21.07.2013 r. c) Druk i dystrybucja 500 egz. plakatów (wymiar: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie: - Miasta Elbląg - min. 300 szt. - kolportaż musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje publiczne, przychodnie, hotele, restauracje; - Malbork, Nowy Dwór Gdański, Stegna, Sztutowo, Kąty Rybackie, Krynica Morska, - po min. 20 szt. - kolportaż musi obejmować m.in. instytucje publiczne, sklepy. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 01.07.2013 r. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów z wiat przystankowych po zakończeniu Festiwalu. d) Druk 10.000 szt. ulotek w formacie A4 składanych do DL - sztancowanie wg wykrojnika, papier 200-250 g/m2, papier kreda mat., folia matowa, lakier UV punktowy, kolor 4+4. Dostarczenie ulotek do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 26.04.2013 r. e) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej RMF Classic lub innej stacji radiowej o charakterze ponadlokalnym, z dzienną ilością słuchaczy min. 400.000 dziennie, których audycje z muzyką klasyczną i filmową emitowane są m.in. na terenie Miasta Elbląg: 21 emisji 15-sekundowych w terminie: 08-14.07.2013 r. - po 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 16:00-20:00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. f) Publikacja reklamy w pełnym kolorze w 2/3 strony (wymiar 13 x 27 cm) w ogólnopolskim miesięczniku drukowanym JAZZ FORUM lub innym ogólnopolskim miesięczniku drukowanym o tematyce muzyki jazzowej, istniejącym na rynku min. 15 lat, o nakładzie nie mniejszym niż 8 000 egz. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie trzeciej, piątej bądź siódmej w numerze czerwcowym 2013. g) Wykonanie i emisja banera reklamowego bocznego na głównej stronie www.jazzforum.com.pl lub innej stronie o tematyce jazzowej, o miesięcznej liczbie odwiedzin min. 25 000. Emisja w terminie: 17.06-21.07.2013 r. h) Wykonanie i emisja banera reklamowego o szerokości min. 600 px, emitowanego na głównej stronie serwisu internetowego: www.mierzeja.pl lub innym serwisie zawierającym informacje o Mierzei Wiślanej (atrakcje turystyczne, największą bazę noclegową, kalendarz imprez) o średniej miesięcznej liczbie odwiedzin (liczonej w miesiącach: maj - wrzesień), nie mniejszej niż 150 000. Emisja w terminie: 08-17.07.2013 r. i) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego wyświetlanego w treści poszczególnych artykułów w dziale aktualności, ogłoszeń i w katalogu firm, w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w serwisie internetowym w termin emisji: 01-21.07.2013 r. j) Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do 17.06.2013 r. k) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia III etapu realizacji zamówienia. 2.4. Realizację kampanii promocyjnej Elbląg za pół ceny - II edycja (14-15.09.2013 r.), a w niej: a) Druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiąże się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego do 30.08.2013 r. b) Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na czterech ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 01-15.09.2013 r. c) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego wyświetlanego w treści artykułów w dziale aktualności, ogłoszeń i w katalogu firm, w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w każdym serwisie internetowym w termin emisji: 01-15.09. 2013 r. Emisja reklamy typu pop-up w terminach: 09.09.2013 r. d) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego typu C wyświetlanego w terminie: 09-15.09.2013 r. oraz artykułu sponsorowanego w rubryce polecamy w terminie 07.09.2013 r. w serwisie www.kaliningrad.ru. Wykonawca jest zobowiązany do przetłumaczenia na własny koszt na język rosyjski treści artykułu dostarczonego przez Zamawiającego i przed jego emisją przedłożenia dokumentu potwierdzającego tłumaczenie przysięgłe. e) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 21 emisji min. 20 sekundowych ,w terminie: 09-15.09.2013 r. - 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-10:00 oraz 16:00-18.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. f) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia IV etapu realizacji zamówienia. 2.5. Realizację kampanii promocyjnej Świątecznych Spotkań Elblążan (13-15.12.2013 r.), a w niej: a) Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 18.11.2013 r. b) Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na czterech ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 01-15.12.2013 r. c) Druk i dystrybucja 200 egz. plakatów (wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 egz. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje kultury, instytucje publiczne, przychodnie, szkoły, hotele, restauracje. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 02 grudnia 2013 r. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów z wiat przystankowych po zakończeniu imprezy. d) Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję dynamicznego banera reklamowego o największej wielkości na głównej stronie i podstronach w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 250.000 w każdym serwisie internetowym w termin emisji: 01-15 grudnia 2013 r. e) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia V etapu realizacji zamówienia. 2.6. Realizację kampanii promocyjnej Sylwestra 2013/2014, a w niej: a) Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 01.12.2013 r. b) Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 23.12-31.12.2013 r. c) Druk i dystrybucja 200 egz. plakatów ( wymiar: B2, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 szt. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje publiczne, przychodnie, hotele, restauracje. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiąże się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 20 grudnia 2013 r. d) Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 20 emisji min. 20 sekundowych w terminie: 27-31.012.2013 r. - 4 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 08:00-12:00 oraz 16:00-19.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. e) Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego typu billboard w największym rozmiarze, w elbląskim serwisie internetowym o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w serwisie internetowym w terminie emisji: 23.12-31.12.2013 r. f) Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia VI etapu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę projektów w tym: banerów internetowych, spotów reklamowych i dźwiękowych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach