Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 r. Przedmiot główny: CPV: 79.34.14.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta (Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2014/2015), wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w dalszej części zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga (20-22.06.2014 r.), a w niej: A. Wydruk siatki reklamowej przygotowanej do zawieszenia, wg projektu graficznego przedstawionego przez Zamawiającego o wymiarach 10 x 7 m. A.1. Montaż, demontaż i ekspozycja siatki na północnej ścianie budynku przy ul. Matejki 5 w Elblągu. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Termin ekspozycji siatki: 02 - 22.06.2014 r. W przypadku braku dostępności powierzchni reklamowej, o której mowa w pkt A.1. Zamawiający dopuszcza ekspozycję reklamy na siatce ściany budynku w innej lokalizacji w Elblągu, aniżeli określony w pkt A.1. Nowa lokalizacja zaproponowana przez Wykonawcę musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje jest dostarczyć Zamawiającemu pisemne poświadczenie braku dostępności lokalizacji, o której mowa w pkt. A.1. B. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie od 02.06.2014 r. do 22.06.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Dni Elbląga. C. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu i terminu określonego przez Zamawiającego. D. Dystrybucja 700 egz. plakatów (format: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0) na terenie: - Miasta Elbląg - min. 400 szt. - kolportaż musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, tramwajowych, miejsca użyteczności publicznej - Gminy i miejscowości leżące na trasach - 200 szt.: 1. Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik - Elbląg 2. Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; 3. Braniewo- Frombork - Milejewo - Elbląg; Kolportaż musi obejmować m.in. instytucje publiczne, sklepy, słupy, tablice ogłoszeniowe. Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązuje się do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 2 czerwca 2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Druk plakatów Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do odebrania wydrukowanych plakatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Elbląga. Zabrania się wieszania plakatów w miejscach do tego nieprzystosowanych, tj. murach budynków, skrzynkach elektrycznych itp. E. Publikacja reklamy, strona 1/1 w pełnym kolorze w bezpłatnym miesięczniku dystrybuowanym na terenie Elbląga o nakładzie min. 9 000 egzemplarzy. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie drugiej lub trzeciej, bądź okładce tył, w terminie 16.06 lub 17.06 lub 18.06 2014 r. F. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje informacyjne o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 34 emisje min. 30-sekundowe w terminach: 09-13.06.2014 r. - po 2 emisje wciągu dnia, 16-20.06.2014 r. - po 4 emisje w ciągu dnia; 21-22.06.2014 r. - po 2 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-08:00 oraz 15:00-17.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. G. Produkcja i emisja spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 30 sekundowy, emitowany min. 5 razy w ciągu dnia przed głównym serwisem informacyjnym w terminie od 09.06.2014 r. - 22.06.2014 r. Spoty reklamowe emitowane w godz. 17.00-22.00. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy Zamawiającego. H. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 02.06.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. I. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 09-22 czerwca 2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. J. Publikacja reklamy 1/1 strony full kolor w dzienniku ogólnopolskim posiadającym strony mutowane na województwo warmińsko-mazurskie i pomorskie o minimalnym łącznym nakładzie 30.000 egzemplarzy. Termin emisji 12.06.2014 r. lub 13.06.2014 r. K. Publikacja artykułu sponsorowanego w serwisie www.newkaliningrad.ru w terminie 16-22.06.2014 r., w dziale Aktualności. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. L. Wydruk 2 siatek reklamowych, wg projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego o wymiarach dostosowanych do formatu ściany budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej (1 powierzchnia w kształcie prostokąta o wymiarach: szer. 970 x wys. 495 cm i 1 powierzchnia w kształcie trójkąta równoramiennego o wymiarach: podstawa 970 x wys. 385 cm), wskazanego przez Zamawiającego. Siatki wykonane w technologii UV w brytach zgrzanych ze sobą, wraz z wykończeniem na mocowanie, full color. L.1. Jednorazowy montaż i demontaż siatek na południowej ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej, (Zamawiający zapewnia powierzchnię na ścianie budynku w Krynicy Morskiej przy ul. Portowej). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawieszenia reklamy na ścianie budynku. Montaż i demontaż siatek reklamowych nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. N. Obrandowanie (wydruk, montaż, demontaż) sceny głównej Dni Elbląga (ul. Warszawska), wg poniższych wytycznych: - 2 siatki przejrzyste akustycznie o wymiarach każda: wys. 8 m, szer.2,5 m, zadruk: pełen kolor - 1 siatka mesh, w kształcie trójkąta o wymiarach max.: wys. 2 m, szer.13 m, zadruk: pełen kolor - 1 baner winylowy powlekany mat., o wymiarach max: wys. 1,5 m, szer. 24 m, zadruk pełen Kolor 1+0 - terminy: montaż: 20.06.2014 r., demontaż 22.06.2014 r. O. Wykonanie smyczy z nadrukiem, zgodnie z projektem przedłożonym przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - szerokość taśmy: 15 mm - długość taśmy: standardowa - nadruk: dwustronny, metodą sublimacji, kolor 4+4 - metalowy karabińczyk do kluczy - srebrny lub czarny - akcesoria: złączka plastikowa, linka na telefon odpinana (kolor: czarny) - nakład: 2000 szt. - termin realizacji: do 02.06.2014 r. P. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia I etapu realizacji zamówienia. 2.2. Realizację kampanii promocyjnej Festiwalu Jazzbląg (18-20.07.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w nich: A. Druk 200 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: kreda mat. 140-150 g/m2, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia plakatów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie m. Elbląg. Termin realizacji do 01.07.2014 r. B. Druk 2 000 szt. ulotek w formacie A4 składanych do DL - sztancowanie wg wykrojnika, papier 200-250 g/m2, papier kreda mat., folia matowa, lakier UV punktowy, kolor 4+4. Przygotowanie wykrojnika leży po stronie Wykonawcy. Dostarczenie ulotek do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 01.07.2014 r. C. Wydruk plakatów wielkoformatowych i dwukrotne wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur C.1. Wymiary lokalizacja billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m - lokalizacja: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - lokalizacja: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) C.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminach: a) 23.06.2014 r. (4 billboardy) b) 21.07.2014 r. (4 billboardy) C.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. C.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia II etapu realizacji zamówienia. 2.3. Realizacja kampanii promocyjnej Elbląg za pół ceny - II edycja (13-14.09.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Druk plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 150 egz.; format B1 (707 x 1000mm); papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia plakatów do siedziby Zamawiającego do 25.08.2014 r. B. Druk i dystrybucja plakatów reklamowych Elbląg za pół ceny - 100 egz.; format A1 papier: kreda mat. 150 gr/m2, lakier dyspersyjny, kolor 4+0. Dystrybucja musi obejmować: słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych i tramwajowych. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 02.09.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu akcji Elbląg za pół ceny. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.09.2014 r., liczba odsłon min. 150 000 banera w każdym serwisie. D. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w stacji radiowej ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 21 emisji min. 20 sekundowych, w terminie: 08-14.09.2014 r. - 3 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 07:00-10:00 oraz 16:00-18.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. E. Dwustronne wyklejenie potykacza reklamowego o wymiarach 2260 x 1510 mm. Wymagania techniczne reklamy: folia samoprzylepna, zabezpieczona laminatem rolowym (folia monomeryczna), wg projektu Zamawiającego. F. Publikacja artykułu sponsorowanego w serwisie www.newkaliningrad.ru, w terminie 08-14.09.2014 r, w zakładce aktualności. Artykuł będzie zawierał jedno zdjęcie wraz z tekstem o objętości do 2000 znaków ze spacjami. Tłumaczenie tekstu leży po stronie Zamawiającego. G. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983-110 px wyświetlanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 25.08.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego. Wykonawca nie odpowiada za emisję banneru. H. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur H.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) H.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 15.09.2014 r. (4 billboardy) H.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. H.4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. I. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia III etapu realizacji zamówienia. 2.4. Realizacja kampanii promocyjnej Świątecznych Spotkań Elblążan (13-14.12.2014 r.) i działań wizerunkowych dot. jubileuszu 777-lecia miasta, a w niej: A. Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych wg. różnych projektów Zamawiającego, zgodnie z poniższymi parametrami: - materiał: papier billboardowy blueback, gramatura: 120-140 g/m2 - wydruk wodoodporny i odporny na zmiany temperatur A.1. Wymiary billboardów: 1) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 m -miejsce: przy DK 54 - Gronowo (gmina Braniewo) 2) billboard 12 m2 (504 x 238 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Świętochowo (gmina Braniewo) 3) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S7 - Janów (gmina Elbląg) 4) billboard 18 m2 (600 x 300 cm), wys. dolnej krawędzi billboardu od ziemi - ok 2,5 - miejsce: S22 - Kwietnik 33 (gmina Młynary) A.2. Wyklejenie billboardów nastąpi w terminie: 27.10.2014 r. (4 billboardy) A.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyklejenia billboardów. A.4.Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzania bieżącej kontroli jakości wyeksponowanej reklamy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia reklamy Wykonawca dokona niezwłocznie jej wymiany na nową, jednak nie dłużej niż w przeciągu 3 dni roboczych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport z realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną w formie elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od momentu wyklejenie reklamy. B. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dnia 01.12.2014 r. Serwis internetowy należy do Zamawiającego Wyknawca nie odpowiada za emisję banera. C. Produkcja i emisja dynamicznego spotu reklamowego na 2 ekranach ledowych usytuowanych w Elblągu przy głównych ulicach, o wymiarach min. 16 m2. Spot 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 01-14.12.2014 r. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia emisji spotu reklamowego, następnego dnia po zakończeniu Świątecznych Spotkań Elblążan. D. Druk i dystrybucja 100 egz. plakatów ( wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, kreda matowa, kolor 4+0) na terenie Miasta Elbląg - kolportaż 150 egz. musi obejmować: 33 słupy ogłoszeniowe, wiaty przystanków autobusowych, największe zakłady pracy, centra handlowe, instytucje kultury, instytucje publiczne, przychodnie, szkoły, hotele, restauracje Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany będzie do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 1 grudnia 2013 r. Zamawiający zapewni zezwolenie na umieszczenie plakatów na wiatach przystankowych. Wykonawca zobowiąże się do usunięcia plakatów po zakończeniu imprezy. E. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 3 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 01-14.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie F. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia IV etapu realizacji zamówienia. 2.5. Realizacja kampanii promocyjnej Sylwestra 2014/2015, a w niej: A. Opracowanie dynamicznego banera internetowego typu flash o wymiarach 983- 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu do dn. 01.12.2014 r. B. Produkcja i emisja spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w radiu ESKA ELBLĄG lub innej stacji radiowej o charakterze ogólnopolskim, emitującym codzienne audycje o Elblągu na terenie miasta Elbląg: 20 emisji min. 20 sekundowych w terminie: 27-31.12.2013 r. - 4 emisje w ciągu dnia. Spoty reklamowe emitowane w godz. 08:00-12:00 oraz 16:00-19.00 włącznie. W jednym bloku reklamowym może być emitowany tylko jeden spot reklamowy. C. Wykonanie i emisja dynamicznego banera reklamowego na głównej stronie w 2 elbląskich serwisach internetowych. Każdy z trzech serwisów powinien generować średnio dziennie min. 10 tys. unikalnych użytkowników, przy czym średnia dzienna liczona jest na postawie danych za ostatnie 3 miesiące, w oparciu o statystyki pochodzące z niezależnego źródła. Dynamiczny baner reklamowy o szerokości nie mniejszej niż 700 px. i wysokości 200 px, emitowany w serwisie internetowym w terminie 26-31.12.2014 r., liczba odsłon min. 100 000 banera w każdym serwisie. D. Wykonawca przedłoży Zmawiającemu raport z wykonanej kampanii, zawierający opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu umowy, który wraz z protokołem odbioru i płytą CD (spoty, banery internetowe) będzie podstawą do zakończenia V etapu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę realizacji określonych w zakresie zamówienia, w tym banerów internetowych, spotów reklamowych i dźwiękowych przed ich emisją, do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że skład materiałów promocyjnych wykona we własnym zakresie. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu plan i harmonogram dystrybucji zawierający wykaz ulic. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach