Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga 2012 r.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Realizacja kampanii promocyjnej Dni Elbląga 2012 r. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji i realizacja kampanii promocyjnej w związku z imprezą Dni Elbląga 2012 r. wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Kreację graficzną całej kampanii promocyjnej Dni Elbląga 2012, które organizowane są w dniach 3-5 sierpnia 2012 r., w tym: - opracowanie znaku promocyjnego wraz z hasłem promocyjnym Dni Elbląga 2012; - opracowanie graficzne wszystkich materiałów reklamowych, wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieograniczonej liczby korekt wszystkich przedstawionych przez Wykonawcę projektów graficznych, spotów reklamowych i reklam dźwiękowych do momentu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował zakres zamówienia określony w pkt 2.1. SIWZ w terminie poprzedzającym realizację pozostałych punktów zamówienia. 2.2. Produkcję i emisję spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładem dźwiękowym w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Spot reklamowy minimum 20 sekundowy, emitowany min. 20 razy w ciągu dnia w terminie od 16 lipca - 5 sierpnia 2012 r. Spoty reklamowe muszą być emitowane w godz. 6.00-19.00. Dodatkowo emisja spotu na stronie internetowej telewizji. 2.3. Produkcję i emisję spotów reklamowych w radiu regionalnym. Przez radio regionalne należy rozumieć radio o zasięgu województwa warmińsko-mazurskiego, a w szczególności Radio Olsztyn. Minimum 10 emisji (min. 2 emisje w ciągu dnia) 30 sekundowych spotów reklamowych w terminie od 23 -27 lipca 2012 roku. Spoty reklamowe muszą być emitowane w godz. 6.00-19.00. 2.4. Przygotowanie projektu, wykonanie i publikację reklamy; strona 1/1 w pełnym kolorze w bezpłatnym tygodniku dystrybuowanym na terenie Elbląga o nakładzie min. 9 000 egzemplarzy. Jednorazowa publikacja reklamy na stronie trzeciej lub okładka tył w terminie od 30 lipca 2012 r. do 3 sierpnia 2012 r. 2.5. Przygotowanie projektu, wykonanie i publikację reklamy; 1/3 strony w pełnym kolorze w elbląskiej gazecie codziennej. Publikacja reklamy na stronie: trzeciej lub piątej, w jednym wydaniu w terminie 27 lipca 2012 r. lub 30 lipca 2012 r. 2.6. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję dynamicznego spotu reklamowego na 5 ekranach ledowych, w tym: czterech usytuowanych w Elblągu i jednym usytuowanym w Stegnie, przy głównych ulicach przejazdowych. Ekrany o wymiarach min. 7 m2. Spot min. 20 sek., emitowany co 5 min., w terminie 16 lipca - 5 sierpnia 2012 r. 2.7. Przygotowanie projektów, wykonanie i emisję dynamicznych spotów reklamowych w min 10 autobusach komunikacji miejskiej w Elblągu. Spot min. 20 sek. emitowany co 5 min., w terminie 16 lipca - 5 sierpnia 2012 roku, nośnik: ekran LCD min. 22 cale. 2.8. Przygotowanie projektu, wykonanie i emisję dynamicznego banera reklamowego typu billboard w największym rozmiarze, w dwóch elbląskich serwisach internetowych o największej oglądalności i ilości odsłon. Liczba odsłon: min. 500.000 w każdym serwisie internetowym w terminie emisji: 16 lipca - 29 lipca 2012 roku. Emisja reklamy typu pop-up w terminie 30 lipca - 5 sierpnia 2012 r. 2.9. Opracowanie graficzne, skład i kolportaż plakatów (wymiar: A1, papier: 140-150 g/m2, lakier matowy, kolor 4+0). Druk plakatów Zamawiający wykona we własnym zakresie. a) Kolportaż plakatów (1000 sztuk) musi objąć następujące miejscowości województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego: - Miasto Elbląg - min. 600 szt. - kolportaż musi obejmować instytucje publiczne, słupy ogłoszeniowe, największe zakłady pracy, centra handlowe, wiaty przystanków autobusowych, - Nowy Dwór Gdański, Malbork, Braniewo, Pasłęk, Frombork, Krynica Morska, Stegna, Kąty Rybackie - po min. 30 szt. - kolportaż musi obejmować instytucje publiczne, sklepy. b) Wykonawca przed realizacją kolportażu zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego planu kolportażu plakatów. Zakończenie kolportażu musi nastąpić najpóźniej do 21 lipca 2012 r. c) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia plakatów po zakończeniu Dni Elbląga. 2.10. Opracowanie graficzne, przygotowanie do druku identyfikatorów, kart parkingowych, zaproszeń do strefy VIP nie później niż do dnia 9 lipca 2012 r. Druk identyfikatorów, kart parkingowych, zaproszeń do strefy VIP Zamawiający wykona we własnym zakresie. 2.11. Opracowanie graficzne dynamicznego banera internetowego o wymiarach 983 x 110 px emitowanego w serwisie internetowym www.elblag.eu, który należy do Zamawiającego do dnia 9 lipca 2012 r. 2.12. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zmawiającemu raportu z wykonanej kampanii, zawierającego opis działań wraz ze zdjęciami potwierdzającymi realizację przedmiotu zamówienia, który wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zakończenia realizacji zamówienia. 3. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach