Przetargi.pl
Realizacja kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”

Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-034 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 6843355 , fax. 426 843 355
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
    ul. Piotrkowska 282
    93-034 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 6843355, fax. 426 843 355
    REGON: 27789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjno – informacyjnej projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z PO IiŚ pn. „Wzbogacenie oferty Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”. Wszelkie działania podejmowane w ramach niniejszej kampanii muszą uwzględniać wymogi zawarte w: 1. Strategii komunikacji Polityki Spójności na lata 2014-2020, 2. Strategii komunikacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, 3. Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, 4. Księdze Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, 5. wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, 6. wniosku o dofinansowanie projektu i Studium Wykonalności projektu. W ramach usług objętych kampanią promocyjno – informacyjną, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji jej następujących części: tablic informacyjnych, tablic pamiątkowych, naklejek, plakatów, pylonów, ulotek oraz programu działań media relations. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym harmonogram prac, znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, oświadczenia wg wzoru zamieszczonego w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach