Przetargi.pl
Realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja drogi powiatowej nr 2714E Ruszki - Kompina - Nieborów”.

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 372 247
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
    ul. Jana Pawła II 173/175
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 372 247
    REGON: 75015218900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja drogi powiatowej nr 2714E Ruszki - Kompina - Nieborów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja drogi powiatowej nr 2714E Ruszki - Kompina - Nieborów” - odcinek o długości 18.106 mb. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) remont nawierzchni jezdni asfaltowej, b) remont nawierzchni poboczy gruntowych, c) utwardzenie części poboczy, d) remont nawierzchni zatoki autobusowej, e) remont nawierzchni chodników, f) remont nawierzchni peronów autobusowych, g) przełożenie wysokościowe zjazdów z materiałów rozbieralnych, h) uzupełnienie zjazdów asfaltowych, z destruktu oraz betonu, betonem asfaltowym, i) odmulenie istniejących rowów wraz z ich reprofilacją, j) remont rowów umocnionych płytami chodnikowymi, k) remont części przepustów pod jezdnią asfaltową, l) remont części przepustów pod zjazdami, m) odmulenie istniejących przepustów. 3) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: dokumentacja projektowa, składająca się z projektu budowlano – wykonawczego, przedmiaru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4) Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią integralne części umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 40.000,00 zł, które należy wpłacić do dnia 06.03.2018r. do godz. 10.00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu, nr rachunku: 14 9288 0001 0004 4828 2000 0030. 3) W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4) Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy. 5) Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium – gdyby przedłużenie okresu ważności wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach pkt 6 ppkt 2 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) o treści odpowiadającej wymogom określonym w pkt 7 ppkt 4 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6) Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej mają być ważne na dzień składania ofert. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach