Przetargi.pl
„Realizacja inwestycji budowlanych na drogach powiatu łowickiego – część III”

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 173/175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 372 247
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
    ul. Jana Pawła II 173/175
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 372 247
    REGON: 75015218900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Realizacja inwestycji budowlanych na drogach powiatu łowickiego – część III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja inwestycji budowlanych na drogach powiatu łowickiego – część III”. 2) Przedmiot zamówienia składa się z trzech odrębnych zadań: Zadanie 1: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2736E odc. Borów – Borówek – modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych”, na odcinku od km 8+400 do km 9+690 o długości 1290 mb, obejmująca wykonanie następujących robót: a) dla odcinka od km 8+400 do km 8+900: • wykonanie jezdni asfaltowej z mijanką, - usunięcie warstw nienośnych, przygotowanie koryta, - wykonanie nasypów, - ułożenie warstwy odsączającej grubości 20cm, - ułożenie podbudowy zasadniczej grub. 20cm, - ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki AC16W grubości 4 cm, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3 cm. • przebudowa poboczy poprzez ułożenie warstwy kruszywa C90/3 grubości 10cm na szerokości 1,00m wraz z ich wyprofilowaniem i zagęszczeniem. b) dla odcinka od km 8+900 do km 9+540: - korytowanie w celu usunięcia warstw nienośnych, - wykonania nasypów do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni i mijanki, - ułożenie konstrukcji jezdni i mijanki, - uzupełnienie, profilowanie i zagęszczenie poboczy. c) dla odcinka od km 9+540 do km 9+690: - korytowanie w celu poszerzenia istniejącej jezdni, - wykonanie warstw konstrukcyjnych na poszerzeniu, - ułożenie warstwa asfaltowych, - uzupełnienie, profilowanie i zagęszczenie poboczy. Zadanie 2: Wykonanie poboczy w ramach zadania: „Droga powiatowa nr 2728E Łyszkowice ul. Kościelna – nakładka", na odcinku od km 0+490 do km 1+377 o długości 887 mb, obejmująca wykonanie następujących robót: a) rozbiórkę poboczy asfaltowych, b) rozbiórkę poboczy z kruszywa, c) rozbiórkę istniejących zjazdów, d) wykonanie w miejsce rozebranych poboczy nawierzchni z kostki betonowej szarej: • kostka betonowa szara grub. 8cm, • podsypka cementowo piaskowa 1:4 grub. 3cm, • podbudowa zasadnicza z kruszywa C90/3 grub. 15cm, • podbudowa pomocnicza z miesz. stabil. cementem C3/4 grub. 15cm, e) wykonanie w miejsce rozebranych zjazdów nawierzchni z kostki betonowej grafitowej: • kostka betonowa grafitowa grub. 8cm, • podsypka cementowo piaskowa 1:4 grub. 3cm, • podbudowa zasadnicza z kruszywa C90/3 grub. 15cm, • podbudowa pomocnicza z miesz. stabil. cementem C3/4 grub. 15cm. Zadanie 3: „Odwodnienie drogi powiatowej nr 2750E w m. Bobrowniki”, obejmująca wykonanie następujących robót: a) wykonanie drenażu francuskiego, b) utwardzenie pobocza płytami ażurowymi, c) remont istniejącej studni wraz z przykanalikiem do rowu, d) wymianę istniejącego ścieku podchodnikowego na odwodnienie liniowe, e) odmulenie oraz reprofilację rowu wraz z jego częściowym obrukowaniem, f) przeniesienie istniejącego ogrodzenia. 3) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: dokumentacje projektowe, składające się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4) Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią integralne części umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 ppkt 2 SIWZ. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) o treści odpowiadającej wymogom określonym w pkt 7 ppkt 5 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 6) Oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej mają być ważne na dzień składania ofert. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach