Przetargi.pl
Realizacja II etapu robót remontowych w świetlicy wiejskiej w m. Sobocisko

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3133044 , fax. 071 3130199
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3133044, fax. 071 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja II etapu robót remontowych w świetlicy wiejskiej w m. Sobocisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu robót remontowych w świetlicy wiejskiej w m. Sobocisko w zakresie wymiany instalacji elektrycznej, robót posadzkowych , stolarki budowlanej. 2. Remont obejmuje: 1) wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej; 2) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej; 3) wykonanie instalacji gniazd 230V; 4) wykonanie instalacji gniazd 400V. 5) wymianę drzwi zewnętrznych - 2 szt.; 6) wymianę drzwi wewnętrznych (z holu do kuchni i sali balowej) - 2 szt.; 7) rozebranie podłogi i sceny z desek - 230,40 m2; 8) wykonanie posadzki w sali balowej - 230,40 m2; 9) wykonanie tynku syntetycznego w holu i sali balowej - 167,88 m2; 10) ułożenie płytek 50x50 cm antypoślizgowych na podłogach w kuchni, holu, po bokach sali balowej - 190,50 m2; 11) ułożenie płytek na ścianach w kuchni - 61,68 m2; 12) ułożenie wykładziny Tarkett w części środkowej sali balowej - 101,88 m2; 13) rozebranie istniejącego zadaszenia 2,0 m2; 14) wykonanie zadaszeń nad wejściami - 15 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że aktualnie na obiekcie prowadzone są inne prace remontowe. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, szczególnie w kosztorysach ofertowych wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach