Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych tj. inwestorzy zagraniczni, mieszkańcy Poznania, profesjonaliści polscy, maturzyści polscy, studenci zagraniczni, turyści biznesowi polscy, turyści indywidualni polscy, turyści biznesowi zagraniczni, turyści indywidualni zagraniczni, zdefiniowanych w załączniku B. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań przygotowanych zgodnie z warunkami zawartymi w następujących dokumentach: - Opis poszczególnych grup docelowych- załącznik B, - Kwestionariusz badań dla poszczególnych grup docelowych- załącznik C, - Schemat analiz- załącznik D, czyli definicja zestawu indeksów, które będą służyć do zarządczego monitorowania efektów wdrażania Strategii Promocji wraz ze wskazaniem preferowanych metod statystycznych planowanych w analizie danych oraz spodziewanego efektu końcowego, - Schemat badania- załącznik E, czyli wielkość prób oraz propozycje metod realizacji terenowej. Zadania wykonawcy: - Realizacja zlecenia zgodnie z przekazanymi warunkami, kwestionariuszami, zasadami i zgodnie z założeniami metodologicznymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, - Konsultacja kwestionariusza (dopuszczalne jest dodawanie pytań), - Opracowanie sposobu doboru poszczególnych prób z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego podanych w załącznikach lub zaproponowanie własnych rozwiązań, - Dodanie do kwestionariusza ewentualnych pytań rekrutacyjnych wynikających z definicji poszczególnych grup docelowych w powiązaniu z proponowanymi sposobami doboru prób, - Przygotowanie i organizacja badań na terenie Polski i Europy, w tym opracowanie potrzebnych wersji językowych kwestionariusza a także kwestionariuszy dla zaproponowanych dodatkowych grup docelowych (w oparciu o kwestionariusze dostarczone przez Zamawiającego, stanowiące załącznik C), - Realizacja terenowa badań na terenie Polski i Europy, - Kontrola realizacji terenowej, - Obróbka danych, - Przeprowadzenie pogłębionej analizy uwzględniającej wymagania Zamawiającego przy ewentualnej współpracy wskazanego przez Zamawiającego konsultanta, - Przygotowanie raportu w języku polskim, uwzględniającego szeroki zakres szczegółowych wniosków oraz wskazówek zarządczych i propozycji ewentualnych zmian w prowadzonych działaniach, - Przygotowanie osobnego raportu prezentującego zmiany w wartościach wskaźników badanych w roku bieżącym oraz roku ubiegłym, wraz z przyczynami, skutkami i wnioskami dotyczącymi zaobserwowanych zmian, zgodnie z założeniami metody badań trackingowych, - Przeprowadzenie prezentacji dla członków Biura Promocji Miasta dotyczącej najważniejszych wyników, wniosków i propozycji wynikających z raportu, - Przekazanie zwrotne wypełnionych kwestionariuszy. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7- Istotne postanowienia umowy. CPV:79320000-3 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.300,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja badań w dodatkowych grupach docelowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przeprowadzenie badań trackingowych
Dodano: 2014-06-25 - Przeprowadzenie badań trackingowych
Dodano: 2013-08-05 - Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania w rejonie ulicy Lechickiej i Prymasa Augusta Hlonda, integracja monitoringu wizyjnego pętli Górczyn z systemem monitoringu wizyjnego miasta Poznania i wymiana systemu zarządzania obrazem w systemie monitoringu wizyjnego miasta Poznania.
Dodano: 2012-10-18 - Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań
Dodano: 2012-10-10 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań.
Dodano: 2011-02-08