Przetargi.pl
Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych tj. inwestorzy zagraniczni, mieszkańcy Poznania, profesjonaliści polscy, maturzyści polscy, studenci zagraniczni, turyści biznesowi polscy, turyści indywidualni polscy, turyści biznesowi zagraniczni, turyści indywidualni zagraniczni, zdefiniowanych w załączniku B. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań przygotowanych zgodnie z warunkami zawartymi w następujących dokumentach: - Opis poszczególnych grup docelowych- załącznik B, - Kwestionariusz badań dla poszczególnych grup docelowych- załącznik C, - Schemat analiz- załącznik D, czyli definicja zestawu indeksów, które będą służyć do zarządczego monitorowania efektów wdrażania Strategii Promocji wraz ze wskazaniem preferowanych metod statystycznych planowanych w analizie danych oraz spodziewanego efektu końcowego, - Schemat badania- załącznik E, czyli wielkość prób oraz propozycje metod realizacji terenowej. Zadania wykonawcy: - Realizacja zlecenia zgodnie z przekazanymi warunkamikwestionariuszami, zasadami i zgodnie z założeniami metodologicznymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, - Konsultacja kwestionariusza (dopuszczalne jest dodawanie pytań), - Opracowanie sposobu doboru poszczególnych prób z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego podanych w załącznikach lub zaproponowanie własnych rozwiązań, - Dodanie do kwestionariusza ewentualnych pytań rekrutacyjnych wynikających z definicji poszczególnych grup docelowych w powiązaniu z proponowanymi sposobami doboru prób, - Przygotowanie i organizacja badań na terenie Polski i Europy, w tym opracowanie potrzebnych wersji językowych kwestionariusza a także kwestionariuszy dla zaproponowanych dodatkowych grup docelowych (w oparciu o kwestionariusze dostarczone przez Zamawiającego, stanowiące załącznik C), - Realizacja terenowa badań na terenie Polski i Europy, - Kontrola realizacji terenowej, - Obróbka danych, - Przeprowadzenie pogłębionej analizy uwzględniającej wymagania Zamawiającego przy ewentualnej współpracy wskazanego przez Zamawiającego konsultanta, - Przygotowanie raportu w języku polskim, uwzględniającego szeroki zakres szczegółowych wniosków oraz wskazówek zarządczych i propozycji ewentualnych zmian w prowadzonych działaniach, - Przygotowanie osobnego raportu prezentującego zmiany w wartościach wskaźników badanych w roku bieżącym oraz roku ubiegłym, wraz z przyczynami, skutkami i wnioskami dotyczącymi zaobserwowanych zmian, zgodnie z założeniami metody badań trackingowych, - Przeprowadzenie prezentacji dla członków Biura Promocji Miasta dotyczącej najważniejszych wyników, wniosków i propozycji wynikających z raportu, - Przekazanie zwrotne wypełnionych kwestionariuszy. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7- Istotne postanowienia umowy. CPV:79320000-3 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.300,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja badań w dodatkowych grupach docelowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach