Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2013-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badań trackingowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja badań trackingowych dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych tj. - inwestorzy zagraniczni, - mieszkańcy Poznania, - profesjonaliści polscy, - maturzyści polscy, - studenci zagraniczni, - turyści biznesowi polscy, - turyści indywidualni polscy, - turyści biznesowi zagraniczni, - turyści indywidualni zagraniczni, zdefiniowanych w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań przygotowanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: - Opis poszczególnych grup docelowych - załącznik nr 2 do umowy, - Kwestionariusze badań dla poszczególnych grup docelowych - załącznik nr 3 do umowy, - Schemat analiz - załącznik nr 4 do umowy, czyli definicja zestawu indeksów, które będą służyć do zarządczego monitorowania efektów wdrażania Strategii Promocji wraz ze wskazaniem preferowanych metod statystycznych planowanych w analizie danych oraz spodziewanego efektu końcowego, - Schemat badania - załącznik nr 5 do umowy, czyli wielkość prób oraz propozycje metod realizacji terenowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 400,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja badań w dodatkowych grupach Docelowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przeprowadzenie badań trackingowych
Dodano: 2014-06-25 - Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania w rejonie ulicy Lechickiej i Prymasa Augusta Hlonda, integracja monitoringu wizyjnego pętli Górczyn z systemem monitoringu wizyjnego miasta Poznania i wymiana systemu zarządzania obrazem w systemie monitoringu wizyjnego miasta Poznania.
Dodano: 2012-10-18 - Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań
Dodano: 2012-10-10 - Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań.
Dodano: 2012-09-13 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań.
Dodano: 2011-02-08