Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2014-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie badań trackingowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja badań trackingowych dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych, tj.: - inwestorzy zagraniczni, - mieszkańcy Poznania, - profesjonaliści polscy, - maturzyści polscy, - studenci zagraniczni, - turyści biznesowi polscy, - turyści indywidualni polscy, - turyści biznesowi zagraniczni, - turyści indywidualni zagraniczni, zdefiniowanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań przygotowanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w następujących dokumentach: - Opis poszczególnych grup docelowych - załącznik 2 do wzoru umowy, - Kwestionariusz badawczy dla poszczególnych grup docelowych - załącznik nr 3 do wzoru umowy, - Schemat analiz, czyli definicja zestawu indeksów, które będą służyć do zarządczego monitorowania efektów wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań wraz ze wskazaniem preferowanych metod statystycznych planowanych w analizie danych oraz spodziewanego efektu końcowego - załącznik nr 4 do wzoru umowy, - Schemat badania- załącznik nr 5 do wzoru umowy, czyli wielkość prób oraz propozycje metod realizacji terenowej. Zadania Wykonawcy: - realizacja zlecenia zgodnie z przekazanymi wytycznymi, kwestionariuszami, zasadami i zgodnie z założeniami metodologicznymi przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, - konsultacja kwestionariusza (dopuszczalne jest dodawanie pytań), - opracowanie sposobu doboru poszczególnych prób z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego podanych w załącznikach do SIWZ lub zaproponowanie własnych rozwiązań, - dodanie do kwestionariusza ewentualnych pytań rekrutacyjnych wynikających z definicji poszczególnych grup docelowych w powiązaniu z proponowanymi sposobami doboru prób, - przygotowanie i organizacja badań na terenie Polski i Europy, w tym opracowanie potrzebnych wersji językowych kwestionariusza, a także kwestionariuszy dla zaproponowanych dodatkowych grup docelowych (w oparciu o kwestionariusze dostarczone przez Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do wzoru umowy), - realizacja terenowa badań, - kontrola realizacji terenowej, - obróbka danych, - przeprowadzenie pogłębionej analizy uwzględniającej wymagania Zamawiającego przy ewentualnej współpracy konsultanta wskazanego przez Zamawiającego, - przygotowanie raportu w języku polskim, uwzględniającego szeroki zakres szczegółowych wniosków oraz wskazówek zarządczych i propozycji ewentualnych zmian w prowadzonych działaniach, - przygotowanie osobnego raportu prezentującego zmiany w wartościach wskaźników badanych w roku bieżącym oraz w latach 2011-2013, wraz z przyczynami, skutkami i wnioskami dotyczącymi zaobserwowanych zmian, zgodnie z założeniami metody badań trackingowych, - przeprowadzenie prezentacji dla członków Biura Promocji Miasta dotyczącej najważniejszych wyników, wniosków i propozycji wynikających z raportu, - przekazanie zwrotne wypełnionych kwestionariuszy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji badania, przeprowadzenia analiz oraz przekazania raportów wraz z wynikami i wnioskami z wyników badań do 08.12.2014 r., natomiast do przeprowadzenia prezentacji podsumowującej do 16.12.2014 r. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Europa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4 878 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja badań (każdorazowo na próbie minimum 400 respondentów) w dodatkowych grupach docelowych wymienionych w załączniku nr 2
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań trackingowych
Dodano: 2013-08-05 - Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania w rejonie ulicy Lechickiej i Prymasa Augusta Hlonda, integracja monitoringu wizyjnego pętli Górczyn z systemem monitoringu wizyjnego miasta Poznania i wymiana systemu zarządzania obrazem w systemie monitoringu wizyjnego miasta Poznania.
Dodano: 2012-10-18 - Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań
Dodano: 2012-10-10 - Realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań.
Dodano: 2012-09-13 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań.
Dodano: 2011-02-08