Przetargi.pl
rachunkowość

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7422678 , fax. 062 7422678
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wyspiańskiego 6 6
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7422678, fax. 062 7422678
    REGON: 25096734600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rachunkowość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80530000-8) w zakresie: Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw dla grupy do 10 osób bezrobotnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 15.10.2009r. Czas realizacji: do trzech tygodni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz gdy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.Zapewnią odpowiedni poziom szkolenia. 2.Ubezpieczą osoby szkolone od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.Zapewnią szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. 4.Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP oraz przedstawią oświadczenie dotyczące zaktualizowania tego wpisu na rok 2009. 5.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, który odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i jednocześnie jego oferta spełnia wymagania określone w SIWZ. 6.Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. Komisja przetargowa podda ocenie jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili warunki komisja oceni oferty na podstawie kryteriów. Oferty zostaną ocenione według zasady punktowej. 50 pkt. będzie stanowić oferowana cena /A/ 25 pkt. będzie stanowić ilość godzin szkolenia /B/ 5 pkt. stanowić będzie program szkolenia przygotowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych /C/ 5 pkt. stanowić będą kwalifikacje kadry dydaktycznej /D/ 5 pkt. stanowić będzie nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia /E/ 5 pkt. stanowić będzie posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług /F/ 5 pkt. stanowić będzie zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób. /G/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat do właściwego Urzędu Skarbowego, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6.Kserokopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 7.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaktualizowania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP na 2009 rok, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 8.Potwierdzenie z banku, w którym posiada podstawowy rachunek bankowy o wysokości posiadanych środków finansowych, nie mniej niż 5 tysięcy złotych, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.Wyczerpujący opis zapewnienia odpowiedniego poziomu szkolenia. 10.Informacja o terminie rozpoczęcia i zakończenia szkolenia. 11.Informacja o częstotliwości zajęć w tygodniu. 12.Wzór wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia - dołączyć wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które który musi być zgodne z §6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) oraz inne wymagane dokumenty /certyfikaty itp./, które muszą być opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI. 13.Oświadczenie o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. 14.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć pełne Cv wraz z kopiami zaświadczeń i certyfikatów potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 15.Wykaz wykonanych usług szkoleniowych z zakresu tematycznego szkolenia tj. rachunkowość w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - podać przynajmniej 2 grupowe usługi szkoleniowe. 16.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17.Wskazanie miejsca szkolenia - podać miejsce w którym odbywać się będą zajęcia. 18.Program szkolenia, który powinien zawierać minimum: nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. 19.Preliminarz kosztów szkolenia: koszt szkolenia jednego uczestnika, koszt jednej godziny szkolenia, koszt szkolenia ogółem, koszt osobogodziny szkolenia, wynagrodzenie wykładowców oraz inne szczegółowo opisane. Koszt ubezpieczenia osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków jest kosztem Wykonawcy i nie należy go ujmować w preliminarzu. 20.Szczegółowy harmonogram szkolenia z wykazaniem godzin szkolenia w danym dniu, który powinien zawierać minimum: datę, tematykę zajęć, ilość godzin ogółem, podział godzin na teoretyczne i praktyczne, miejsce szkolenia oraz prowadzącego zajęcia. Z harmonogramu musi wynikać, że szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Pod harmonogramem oferent zamieszcza oświadczenie: szkolenie przebiega według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 21.Informacje odnośnie bazy szkoleniowej, warunków lokalowych, pomieszczeń oraz ich wielkość w m2 z których rzeczywiście będą korzystać kursanci, a także wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki - dotyczy zarówno części teoretycznej jak i praktycznej. 22.Kserokopie certyfikatu jakości i akredytacji Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów. 23.Oświadczenie dotyczące zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 24.Informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach