Przetargi.pl
PUBLIKACJA OGŁOSZEŃ PRASOWYCH W PRASIE REGIONALNEJ I REKLAM INTERNETOWYCH W SERWISACH/PORTALACH INFORMACYJNYCH PRASY REGIONALNEJ

Kielecki Park Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kielecki Park Technologiczny
    ul. Olszewskiego 6 6
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    REGON: 26022184000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednotka Organizacyjna JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUBLIKACJA OGŁOSZEŃ PRASOWYCH W PRASIE REGIONALNEJ I REKLAM INTERNETOWYCH W SERWISACH/PORTALACH INFORMACYJNYCH PRASY REGIONALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych w prasie regionalnej (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie) i reklam internetowych w serwisach/portalach informacyjnych prasy regionalnej. W/w przedmiot zamówienia zamawiany jest w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów: Kręgi Innowacji - rozwój narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO KL, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji, Ludzie -Biznes-Innowacje - kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla kadry zarządzającej i pracowników/nic firm współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO KL, działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Zakres i wielkość realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, który należy zrealizować w czterech etapach; Kampania Promocyjna realizowana będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15.03.2013r. Szczegółowy Harmonogram Realizacji Zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. Zamówienie należy zrealizować w postaci czterech zadań: Zadanie 1: Publikacja ogłoszeń prasowych w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). Zadanie 2: Zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych w serwisie/portalu informacyjnym prasy regionalnej. Zadanie 3: Publikacja ogłoszeń prasowych w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). Zadanie 4: Zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych w serwisie/portalu informacyjnym prasy regionalnej. Ad. Zadanie 1: Publikacja ogłoszeń prasowych w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). Przedmiotem zamówienia jest publikacja trzech ogłoszeń prasowych w ramach projektu Ludzie-biznes-innowacje - kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla kadry zarządzającej i pracowników/nic firm w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania projektu graficznego i publikacji ogłoszeń prasowych. Szczegółowy zakres prac obejmuje: dobór czcionek, skład, korektę, przygotowanie do druku oraz publikację. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layout do wymiarów/parametrów stron dziennika. Publikacja ogłoszeń odbywać się będzie w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym, wydawanym codziennie, obejmującym co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie. Ogłoszenia prasowe, publikowane będą w piątek na redakcyjnych stronach dziennika, w wersji wielobarwnej. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. Zamawiający zleci publikację trzech ogłoszeń prasowych. Każde ogłoszenie o powierzchni nie mniej niż 215 cm2. Zamawiający zleci publikację ogłoszeń prasowych zgodnie z poniższym harmonogramem: 1) Maj 2012 rok - 1 ogłoszenie 2) Wrzesień 2012 rok - 1 ogłoszenie 3) Grudzień 2012 rok - 1 ogłoszenie Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania ostatecznego terminu opublikowania każdego ogłoszenia o czym poinformuje Wykonawcę z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za wyjątkiem m-ca maj 2012 rok. W przypadku publikacji zaplanowanych na miesiąc maj 2012 rok Zamawiający poda Wykonawcy termin realizacji publikacji niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi ostateczny termin oraz stronę redakcyjną do publikacji ogłoszeń prasowych dziennika zgodnie z powyższym harmonogramem. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi ostateczny termin oraz stronę redakcyjną do publikacji ogłoszeń prasowych dziennika zgodnie z wyżej wymienionymi terminami. Projekt ogłoszenia zostanie opracowany na podstawie materiałów i treści przekazanych przez Zamawiającego, uwzględniając zasady zawarte w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Zasady promocji: (http://www.pokl.sbrr.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub =153&menu=106&strona=1). Po zawarciu umowy w terminie do 7 dni kalendarzowych Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt ogłoszenia w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego projekt ogłoszenia zgodny z parametrami do druku, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Wprowadzonej zmianie przez Wykonawcę może ulec układ tzw. layout, przesłanego przez Zamawiającego ogłoszenia. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. Publikacja każdego z ogłoszeń prasowych dokonywana będzie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnego zlecenia złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Zlecenia realizacji każdego z poszczególnych ogłoszeń przekazywane będą na min. 7 dni kalendarzowych przed ukazaniem się ogłoszenia i uwzględniać będą parametry wskazanego ogłoszenia (w tym m.in. treść ogłoszenia, format, termin i stronę - miejsce publikacji ogłoszenia). Po publikacji ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza wydania dziennika, w którym ukazało się ogłoszenie Zamawiającego. Ad. Zadanie 2: Zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych w serwisie/portalu informacyjnym prasy regionalnej. Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie trzech internetowych artykułów sponsorowanych w ramach projektu Ludzie-biznes-innowacje - kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla kadry zarządzającej i pracowników/nic firm w serwisie/portalu internetowym płatnego, codziennego dziennika o zasięgu regionalnym, obejmującego co najmniej województwo świętokrzyskie. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania projektu graficznego i zamieszczenia internetowych artykułów sponsorowanych. Szczegółowy zakres prac obejmuje: dobór czcionek, skład, korektę, oraz zamieszczenie artykułu na portalu/serwisie informacyjnego dziennika. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layout do wymiarów/parametrów portalu/serwisu informacyjnego dziennika. Każdy artykuł sponsorowany powinien zostać zamieszczony w sekcji strony głównej portalu w postaci linka reklamowego przekierowującego do treści artykułu. Treść artykułu i link reklamowy przekierowujący do artykułu powinien być utrzymany i być widoczny na wskazanej stronie głównej portalu, przez okres nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych. Zamawiający w trakcie trwania umowy zleci zamieszczenie trzech artykułów sponsorowanych zgodnie z poniższym harmonogramem: 1) Maj 2012 rok (jeden artykuł) 2) Wrzesień 2012 rok (jeden artykuł) 3) Grudzień 2012 rok (jeden artykuł) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania ostatecznego terminu opublikowania każdego ogłoszenia o czym poinformuje Wykonawcę z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za wyjątkiem m-ca maj 2012 rok. W przypadku publikacji zaplanowanych na miesiąc maj 2012 rok Zamawiający poda Wykonawcy termin realizacji publikacji niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi stronę serwisu/portalu do zamieszczenia poszczególnych artykułów sponsorowanych oraz ostateczny termin ukazywania się artykułów sponsorowanych w ramach powyższego harmonogramu. Artykuł sponsorowany posiadał będzie nie więcej niż 10 000 znaków tekstu (ze spacjami), zawierał nie więcej niż 2 odnośniki hipertekstowe podlinkowujące strony www (wskazane przez Zamawiającego), będzie opatrzony 5 elementami graficznymi (w formacie jpg lub gif (do 50 kB)) w tym m.in.: - logo projektu, - logotypy wskazane przez Zamawiającego. Oraz dwoma zapisami słownymi: Projekt Ludzie -Biznes-Innowacje - kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze dla kadry zarządzającej i pracowników/nic firm współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Projekt realizowany na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach, pełniącym rolę Instytucji Pośredniczącej II stopnia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt artykułu zostanie opracowany na podstawie materiałów i treści przekazanych przez Zamawiającego, uwzględniając zasady zawarte w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Zasady promocji: (http://www.pokl.sbrr.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub =153&menu=106&strona=1). Publikacja artykułów sponsorowanych dokonywana będzie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnego zlecenia złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Zlecenia realizacji zamieszczenia każdego poszczególnego artykułu przekazywane będą wraz z terminem emisji, treścią artykułu, logotypami i adresami stron internetowych, do których będą prowadzić odnośniki hipertekstowe, w formacie doc. na minimum 7 dni kalendarzowych przed publikacją artykułu. Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt artykułu sponsorowanego w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego artykuł sponsorowany zgodny z parametrami do publikacji, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Ewentualne zmiany wprowadzone przez Wykonawcę mogą dotyczyć układu tzw. layout przesłanego przez Zamawiającego artykułu. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. W dniu zamieszczenia artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym dziennika Wykonawca prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną (na wskazany adres) link potwierdzający ukazanie się artykułu. Dzień po zakończeniu publikacji artykułu sponsorowanego - reklamy w serwisie internetowym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną (na wskazany adres) screen ze strony. Ad. Zadanie 3: Publikacja ogłoszeń prasowych w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). Przedmiotem zamówienia jest publikacja ośmiu ogłoszeń prasowych w ramach projektu Kręgi Innowacji - rozwój narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym (co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie). W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania projektu graficznego i publikacji ogłoszeń prasowych. Szczegółowy zakres prac obejmuje: dobór czcionek, skład, korektę, przygotowanie do druku oraz publikację. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layout do wymiarów/parametrów stron dziennika. Publikacja ogłoszeń odbywać się będzie w płatnym dzienniku o zasięgu regionalnym, wydawanym codziennie, obejmującym co najmniej województwo świętokrzyskie, wydanie kieleckie. Ogłoszenia prasowe, publikowane będą w piątek na redakcyjnych stronach dziennika, w wersji wielobarwnej. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. Zamawiający zleci publikację ośmiu ogłoszeń prasowych. Każde ogłoszenie o powierzchni nie mniej niż 215 cm2. Zamawiający zleci publikację ogłoszeń prasowych zgodnie z poniższym harmonogramem: 1) Maj 2012 rok (1 ogłoszenie) 2) Czerwiec 2012 rok (1 ogłoszenie) 3) Lipiec 2012 rok (1 ogłoszenie) 4) Sierpień 2012 rok (1 ogłoszenie) 5) Październik 2012 rok (1 ogłoszenie) 6) Listopad 2012 rok (1 ogłoszenie) 7) Styczeń 2012 rok (1 ogłoszenie) 8) Luty 2012 rok (1 ogłoszenie) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania ostatecznego terminu opublikowania każdego ogłoszenia o czym poinformuje Wykonawcę z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za wyjątkiem m-ca maj 2012 rok. W przypadku publikacji zaplanowanych na miesiąc maj 2012 rok Zamawiający poda Wykonawcy termin realizacji publikacji niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi ostateczny termin oraz stronę redakcyjną do publikacji ogłoszeń prasowych dziennika zgodnie z powyższym harmonogramem. Projekt ogłoszenia zostanie opracowany na podstawie materiałów i treści przekazanych przez Zamawiającego, uwzględniając zasady zawarte w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Zasady promocji: (http://www.pokl.sbrr.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub =153&menu=106&strona=1). Po zawarciu umowy w terminie do 7 dni kalendarzowych Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt ogłoszenia w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego projekt ogłoszenia zgodny z parametrami do druku, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Wprowadzonej zmianie przez Wykonawcę może ulec układ tzw. layout, przesłanego przez Zamawiającego artykułu. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. Publikacja każdego z ogłoszeń prasowych dokonywana będzie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnego zlecenia złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Zlecenia realizacji każdego z poszczególnych ogłoszeń przekazywane będą na min. 7 dni kalendarzowych przed ukazaniem się ogłoszenia i uwzględniać będą parametry wskazanego ogłoszenia (w tym m.in. treść ogłoszenia, format, termin i stronę - miejsce publikacji ogłoszenia). Po publikacji ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza wydania dziennika, w którym ukazało się ogłoszenie Zamawiającego Ad. Zadanie 4: Zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych w serwisie/portalu informacyjnym prasy regionalnej. Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie trzynastu internetowych artykułów sponsorowanych w ramach projektu Kręgi Innowacji - rozwój narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu w serwisie/portalu internetowym płatnego, codziennego dziennika o zasięgu regionalnym, obejmującego co najmniej województwo świętokrzyskie. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania projektu graficznego i zamieszczenia internetowych artykułów sponsorowanych. Szczegółowy zakres prac obejmuje: dobór czcionek, skład, korektę, oraz zamieszczenie artykułu na portalu/serwisie informacyjnego dziennika. Poprzez dostosowanie projektu graficznego Zamawiający rozumie dopasowanie tzw. layout do wymiarów/parametrów portalu/serwisu informacyjnego dziennika. Każdy artykuł sponsorowany powinien zostać zamieszczony w sekcji strony głównej portalu w postaci linka reklamowego przekierowującego do treści artykułu. Treść artykułu i link reklamowy przekierowujący do artykułu powinien być utrzymany i być widoczny na wskazanej stronie głównej portalu, przez okres nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych. Zamawiający w trakcie trwania umowy zleci zamieszczenie trzynastu artykułów sponsorowanych zgodnie z poniższym harmonogramem: 1) Maj 2012 rok (1 artykuł) 2) Czerwiec 2012 rok (1 artykuł) 3) Lipiec 2012 rok (2 artykuły) 4) Sierpień 2012 rok (2 artykuły) 5) Październik 2012 rok (2 artykuły) 6) Listopad 2012 rok (2 artykuły) 7) Styczeń 2012 rok (1 artykuł) 8) Luty 2012 rok (1 artykuł) 9) Marzec 2012 rok (1 artykuł) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania ostatecznego terminu opublikowania każdego ogłoszenia o czym poinformuje Wykonawcę z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem za wyjątkiem m-ca maj 2012 rok. W przypadku publikacji zaplanowanych na miesiąc maj 2012 rok Zamawiający poda Wykonawcy termin realizacji publikacji niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wskaże, a Wykonawca zatwierdzi stronę serwisu/portalu do zamieszczenia poszczególnych artykułów sponsorowanych oraz ostateczny termin ukazywania się artykułów sponsorowanych w ramach powyższego harmonogramu. Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamieszczanych informacji. Artykuł sponsorowany posiadał będzie nie więcej niż 10 000 znaków tekstu (ze spacjami), zawierał nie więcej niż 2 odnośniki hipertekstowe podlinkowujące strony www (wskazane przez Zamawiającego), będzie opatrzony 5 elementami graficznymi (w formacie jpg lub gif (do 50 kB)) w tym m.in.: - logo projektu, - logotypy wskazane przez Zamawiającego. oraz zapisami słownymi: Projekt Kręgi Innowacji - rozwój narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt artykułu zostanie opracowany na podstawie materiałów i treści przekazanych przez Zamawiającego, uwzględniając zasady zawarte w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Zasady promocji: (http://www.pokl.sbrr.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&sub =153&menu=106&strona=1). Publikacja artykułów sponsorowanych dokonywana będzie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnego zlecenia złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Zlecenia realizacji zamieszczenia każdego poszczególnego artykułu przekazywane będą wraz z terminem emisji, treścią artykułu, logotypami i adresami stron internetowych, do których będą prowadzić odnośniki hipertekstowe, w formacie doc. na minimum 7 dni kalendarzowych przed publikacją artykułu. Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt artykułu sponsorowanego w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego artykuł sponsorowany zgodny z parametrami do publikacji, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Ewentualne zmiany wprowadzone przez Wykonawcę mogą dotyczyć układu tzw. layout przesłanego przez Zamawiającego artykułu. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. W dniu zamieszczenia artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym dziennika Wykonawca prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną (na wskazany adres) link potwierdzający ukazanie się artykułu. Dzień po zakończeniu publikacji artykułu sponsorowanego - reklamy w serwisie internetowym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną (na wskazany adres) screen ze strony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Umowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach