Przetargi.pl
Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 696 15 05 , fax. 23 696 21 07
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 696 15 05, fax. 23 696 21 07
    REGON: 130377942
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz rozmieszczenie i instalacja wyposażenia sceny służącej celom kulturalnym t.j. urządzeń i elementów składających się na monitoring, nagłośnienie, oświetlenie oraz inne wyposażenie niezbędne do nowoczesnej obsługi wydarzeń kulturalnych, w ramach zadania „Przywrócenie wartości użytkowych i funkcji kulturalno-rozrywkowej w parku rekreacyjno-sportowym w Lidzbarku”, spełniającego parametry określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt nagłośnieniowy, oświetleniowy, elementy monitoringu oraz inne wyposażenie fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, nieużywane, nieuszkodzone i wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w obrocie, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania instalacji, 2) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń ,3) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji, 4) dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób aby były one trwałe i pewne, 5) wykonanie niezbędnych otworów a także uszczelnienie tych otworów, 6) wykonanie wszelkich rozruchów, zestrojeń, badań dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego działania. 7) przedłożenia kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, sprzętu czy innych rozwiązań,8) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i bieżącej konserwacji elementów przedmiotu zamówienia dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku nr rachunku 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „Wadium – BiGK.271.1.25.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lidzbark ul. Sądowa 21 , 13-230 Lidzbark7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na łączną kwotę 200.000,00 zł brutto lub dwie dostawy: jedna polegająca na dostawie sprzętu nagłaśniającego o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto oraz jedną polegająca na dostawie i montażu elementów oświetlenia scenicznego o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto.W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach