Przetargi.pl
Remont uszkodzonej iglicy hełmu wieży ratusza - Urzędu Miasta Olsztyna

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Jana Pawła II 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510742362
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont uszkodzonej iglicy hełmu wieży ratusza - Urzędu Miasta Olsztyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy powstałych uszkodzeń z przywróceniem oryginalnej formy iglicy hełmuwieży ratusza - siedziby Urzędu Miasta Olsztyna oraz przywrócenie pierwotnego sposobu rozwiązań konstrukcyjnych imateriałowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach