Przetargi.pl
Dostawa oświetlenia scenicznego i systemu nagłośnienia liniowego, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej”

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 678 500 , fax. 897 672 303
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14
    11100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 678 500, fax. 897 672 303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oświetlenia scenicznego i systemu nagłośnienia liniowego, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad oświetlenia scenicznego i systemu nagłośnienia liniowego, w ramach projektu: „Aktywizacja społeczno-zawodowa poprzez modernizację amfiteatru oraz budowę Centrum Rzemiosł i Kultury Warmińskiej”. 2. Cały przedmiot zamówienia został podzielony na dwa następujące zadania: 1) zadanie nr 1 – Dostawa oświetlenia scenicznego, które obejmuje: a) oświetlenie sceniczne, w zakres którego wchodzi: • głowica ruchoma typu SPOT – 6 szt. • głowica ruchoma typu WASH – 8 szt. • skrzynia transportowa urządzeń typu SPOT – 3 szt. • skrzynia transportowa urządzeń typu WASH – 4 szt. • reflektor typu blinder LED – 4 szt. • skrzynia transportowa urządzeń typu blinder LED - 1 szt. • reflektor sceniczny typu PC– 6 szt. b) rozdzielnie i dimmery, w zakres których wchodzi: • sterownik oświetlenia scenicznego – 1 szt. • zespół regulatorów Dimmer – 1 szt. • mobilna rozdzielnia zasilania – 1 szt. • rozdzielacz sygnału – splitter DMX – 1 szt. • skrzynia transportowa typu CASE – RACK – zespół zasilająco-sterowniczy – 1 szt. • okablowanie sygnałowe DMX – typ 1 – 20 szt. • okablowanie sygnałowe DMX – typ 2 – 10 szt. • okablowanie sygnałowe DMX – typ 3 – 6 szt. • okablowanie zasilające rozdzielnię 63 A – 2 szt. • okablowanie zasilające – 10 szt. • okablowanie zasilające 16A – typ 1 – 6 szt. • okablowanie zasilające 16A – typ 2 – 6 szt. • okablowanie zasilające 16A – typ 3 – 6 szt. • okablowanie zasilające 16A – typ 4 – 6 szt. 2) zadanie nr 2 - Dostawa systemu nagłośnienia liniowego, które obejmuje mikser cyfrowy i peryferia dystrybucji sygnału audio, w zakres których wchodzi: • zestaw głośnikowy szerokopasmowy – 8 szt. • zestaw głośnikowy niskotonowy – 6 szt. • rama montażowa – 2 szt. • skrzynia transportowa zestawu szerokopasmowego – 4 szt. • procesor DSP – 1 szt. • skrzynia transportowa procesora DSP – 1 szt. • komputer laptop – 1 szt. • punkt dostępowy WIFI – 1 szt. • cyfrowa konsoleta foniczna – 1 szt. • skrzynia transportowa konsolety fonicznej – 1 szt. • stagebox cyfrowej konsolety fonicznej – 1 szt. • skrzynia transportowa stagebox’a – 1 szt. • odbiornik mikrofonów bezprzewodowych – 2 szt. • akumulator – 4 szt. • stacja ładowania akumulatorów – 1 szt. • mikrofon dynamiczny wokalny – 4 szt. • mikrofon dynamiczny instrumentalny – typ 1 – 4 szt. • statyw mikrofonowy – typ 1 – 4 szt. • statyw mikrofonowy – typ 2 – 4 szt. • skrzynia transportowa – typ 1 – 1 szt. • skrzynia transportowa – typ 2 – 1 szt. • skrzynia transportowa – typ 3 – 1 szt. • przewód mikrofonowy – typ 1 – 10 szt. • przewód mikrofonowy – typ 2 – 6 szt. • przewód mikrofonowy – typ 3 – 6 szt. • przewód wieloparowy – typ 1 – 2 szt. • przewód wieloparowy – typ 2 – 1 szt. • przewód zasilający – typ 1 – 6 szt. • przewód zasilający – typ 2 – 6 szt. • przewód zasilający – typ 3 – 4 szt. • przewód zasilający – typ 4 – 4 szt. • pion zasilania – 1 szt. • podrozdzielnica elektryczna sceniczna – 1 szt. • najazd kablowy – 2 szt. • okablowanie sygnałowe – 2 szt. • okablowanie zasilające – 2 szt. oraz dostawa innego sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów oraz świadczenie usług niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – miejsce dostawy, rozładunku i pokazowego montażu oraz demontażu dostarczonego sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia osób – miejsce w Lidzbarku Warmińskim, wskazane przez Zamawiającego. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby z zakresu obsługi, montażu, demontażu, eksploatacji i bieżącej konserwacji dostarczonego sprzętu, urządzeń, wyrobów i produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W załączniku nr 1A do SIWZ określono minimalne wymagane parametry oświetlenia scenicznego i systemu nagłośnienia liniowego, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zostały określone we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, źródło lub szczególny proces – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, określają wymagane minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. Powyższe nie stanowi utrudnienia uczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), na każde oferowane zadanie, na cały okres związania ofertą, który wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 i na zadanie nr 2, należy wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim w Banku Millennium S.A. Nr 13116022020000000061931481, z dopiskiem: „Wadium – Oświetlenie sceniczne i nagłośnienie liniowe/* oświetlenie sceniczne/* nagłośnienie liniowe*”.*-wskazać przedmiot oferty Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na ww. rachunku przed terminem składania ofert. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, b) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce lub kopercie, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, g) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji lub poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji lub poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach