Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2018 R.

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2018 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa promocji Gminy Miejskiej Ostróda jako partnera targów i imprez towarzyszących odbywających się na terenie miasta Ostróda w 2018 r.. Wykonawca zobowiązany jest do promocji Gminy Miejskiej Ostróda podczas minimum 4 wydarzeń targowych (w tym: co najmniej 1 międzynarodowego), łączna frekwencja podczas targów powinna wynosić min. 30.000 osób (udokumentowana np.: poprzez raport z elektronicznego systemu obsługi klienta). 2. Zamawiający zastrzega, że: 1) co najmniej dwa wydarzenia targowe, o których mowa w ust. 1 muszą dotyczyć branż związanych z inteligentnymi specjalizacjami regionu (np. żywność wysokiej jakości, ekonomia wody, meblarstwo i przemysł drzewny), oraz 2) w minimum jednym wydarzeniu targowym, o których mowa w ust. 1, muszą wziąć udział przedsiębiorcy z co najmniej z trzech krajów. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ekspozycję nazwy miasta w: folderach promocyjnych, ulotkach, zaproszeniach, katalogach targowych dotyczących wszystkich targów oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; 2) publikację informacji dotyczących miasta (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz logo miasta w katalogach targowych oraz folderze korporacyjnym przeznaczonym na rynek zagraniczny; 3) umieszczenie nazwy miasta w wszelkich materiałach elektronicznych i reklamach (wszystkie media); 4) umieszczenie billboardu promocyjnego o powierzchni minimum: 60m2 w miejscu w którym będą odbywały się targi- billboard dostarcza Zamawiający; 5) przygotowanie oraz ekspozycja na masztach podczas targów dwóch flag o wymiarach co najmniej: szerokość- 0,80m; długość- 1,5m; wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego; 6) przygotowanie i publikacja na stronach internetowych poszczególnych targów i Wykonawcy zakładki „O Ostródzie”- treść dostarczy Zamawiający; 7) emisję filmu promocyjnego Gminy Miejskiej Ostróda o długości maksymalnej 60 sekund emitowanego co pół godziny na terenie targów; 8) dystrybucja materiałów promocyjnych Gminy Miejskiej podczas wyjazdów na targi i inne wydarzenia biznesowe zagranicą; 9) newsletter do 2.000 znaków, każdorazowo na trzy tygodnie przed targami (treść dostarcza Zamawiający), baza rekordów min. 35.000; 10) przygotowanie stoiska promocyjnego Zamawiającego o powierzchni nie mniejszej niż 15m2 (projekt stoiska, wykonanie, każdorazowo montaż, demontaż i przechowywanie) wraz z powierzchnią wystawienniczą pod stoisko podczas targów. Stoisko umożliwiające bezobsługową ekspozycję materiałów promocyjnych, również w okresach między targami, oraz wyposażone w telewizor umożliwiający emisję spotów promocyjnych; 11) fotorelacja (min. 20 ujęć) z każdego wydarzenia targowego, uwzględniająca obecność stoiska Zamawiającego, przesłana w formie elektronicznej nie później niż 3 dni robocze po zakończeniu wydarzenia targowego, 12) zapewnienie 2 hostess rozdających materiały promujące Ostródę oraz uzupełniające materiały promujące Ostródę na stoisku Zamawiającego podczas każdego wydarzenia targowego na terenie odbywania wydarzenia, jak również obecności hostess na stoisku Zamawiającego podczas nieobecności obsługi stoiska wyznaczonej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 3) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach