Przetargi.pl
Przebudowa placu przy Przedszkolu w Suszu oraz utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu przy Przedszkolu w Suszu oraz utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa placu przy Przedszkolu w Suszu oraz utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Przebudowa placu przy Przedszkolu w Suszu oraz utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty” obejmuje: Zadanie Nr I – Przebudowa placu przy Przedszkolu w Suszu: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: roboty pomiarowe - pkt. główne, repery, granice, pomiar geodezyjny powykonawczy – 0,21ha, rozebranie nawierzchni bitumicznej, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 160,00m2, Rozebranie podbudowy z kruszywa śr. grub. 10 cm , wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 160,00m2, mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 63,83m2, mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości śr.10 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 63,83m2, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 118,00m2, rozebranie obrzeży 8x30 cm, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 131,00m, rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu, wraz z wywozem na miejsce wskazane przez Inwestora – 11,01m3, roboty ziemne wykon. koparkami z transp. urobku samochodami samowyładowczymi - z odwozem gruntu na składowiska wskazane przez Inwestora robót (korytowanie) – 63,50m2, demontaż wpustów ulicznych wraz z przykanalikiem i zasypaniem gruntem zagęszczalnym z zagęszczeniem po zdemontowanych urządzeniach – 2,00kpl, Kanalizacja deszczowa: Montaż wpustów ulicznych śr. 500mm głębok. 1,73m z płytą denną i pierścieniem odciążającym z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zagęszczalnym po montażu studni wraz z zagęszczeniem nasypu – 4,00kpl, kanały z rur z tworzywa sztucznego kl. "T" (SN8) łączonych na wcisk o śr. wewn. 200 mm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem gruntem zgęszczalnym z zagęszczeniem nasypu – 25,50m, remont studni, montaż płyt nastudziennych, pierścieni odciążających, wymiana pokryw żeliwnych kl. D400 (40t) – 8,00kpl, Podbudowy, krawężniki, obrzeża: ława betonowa C8/10 z oporem pod krawężniki i obrzeża na podsypce cem.-piaskowej 1:4 – 19,27m3, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spion piaskiem – 162,00m, krawężniki betonowe wtopione i skośne o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 95,00m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem – 32,00m, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. IV wraz z wywozem nadmiaru na miejsce wskazane przez Inwestora – 287,33m2, warstwy odsączające w korycie z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 20 cm – 287,33m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 10 cm (chodnik) – 103,98m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu 20 cm (jezdnia) – 287,33m2, warstwa wyrównawcza z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość podbudowy po zagęszczeniu śr.8 cm z profilowaniem spadków poprzecznych i podłużnych na istniejącej nawierzchni – 851,63m2 Nawierzchnie: nawierzchnie jezdni z kostki betonowej (100% kolor szary) grub. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące i projektowane) – 659,83m2, nawierzchnie parkingu z kostki betonowej (100% kolor grafit) grub. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące i projektowane) – 182,60m2, nawierzchnie parkingu z kostki betonowej (100% kolor czerwony) grub. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące i projektowane) – 9,20m2, nawierzchnie chodnika z kostki betonowej (kolor szary) grub. 6 cm na podsypce piaskowej wraz z regulacją urządzeń sieci podziemnych (istniejące) oraz obróbką krat piwnicznych – 103,98m2, wykonanie trawników w terenie płaskim z nawożeniem wraz z pielęgnacją – 217,91m2 Zadanie nr II – Utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: roboty pomiarowe - pkt. główne, repery, geodeta, powykonawczy – 0,40ha, mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu gr. śr. 10 cm wraz z wywozem samochodami samowyładowczymi gruzu na wysypisko wskazane przez inwestora – 69,82m2, mechaniczne korytowanie gł. 50 cm pod warstwy konstrukcyjne jezdni w gruncie kat. I-IV z wywozem nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez inwestora – 87,87m2, mechaniczne korytowanie gł. 40 cm pod warstwy konstrukcyjne jezdni w gruncie kat. I-IV z wywozem nadmiaru gruntu na miejsce wskazane przez inwestora – 233,02m2, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 320,89m2 Podbudowy, krawężniki, obrzeża: krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 11,00m, krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 10,00m, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 43,00m, ława betonowa C8/10 z oporem pod krawężniki i obrzeża – 2,83m3, warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi z mechanicznym zagęszczeniem - grub. warstwy po zag. 20 cm – 320,89m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm wraz z pielęgnacją betonu – 87,87m2, podbudowa z mieszanki związanej cementem C5/6 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm wraz z pielęgnacją betonu – 233,02m2 Nawierzchnie: nawierzchnie z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej 1:4 (30% kolor czerwony / 70% szara) z regulacją urządzeń podziemnych – 320,89m2, plantowanie terenu z humusowaniem – 33,00m2 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45 23 31 20-6 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • dla Zadania Nr I: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie, • dla Zadania Nr II: Utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie 5. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 36 miesięczny okres gwarancji. 8. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • dla Zadania Nr I: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie, • dla Zadania Nr II: Utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie 9. Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 11. Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący następujące roboty: • dla Zadania Nr I: – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, kanalizacja deszczowa, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie, • dla Zadania Nr II: Utwardzenie nawierzchni przy budynku OSP Babięty – roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 12. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 13. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 14. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 15. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 16. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 17. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 18. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 21. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zdolnościach technicznych i zawodowych lub i sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy - wg wzoru 4b – wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców b)Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. Kopię pełnomocnictwa za zgodność z oryginałem poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz. c)Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów składa: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach