Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.

Gmina Małdyty ogłasza przetarg

  • Adres: 14-330 Małdyty, Kopernika 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małdyty
    Kopernika 10
    14-330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo, na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, powiat ostródzki, gmina Małdyty obręb Szymonowo na działkach nr 37, 38.2. W ramach zadania przewiduje się min: 1) budowę i przebudowę nawierzchni drogi, 2) budowę i przebudowę poboczy, 3) zabezpieczenie i ochronę drzew.3.Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ.4. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3. SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości10 000,00 PLN;2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Gminy Małdyty w Morąsko – Zalewskim Banku Spółdzielczym w Zalewie Oddział w Małdytach nr 20 8843 0003 0020 0022 2000 0080 z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: GKMiR.271.7.2024”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,;5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa, numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Małdyty;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanieOdrzucona.9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określonew art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic, placów o nawierzchni asfaltowej o wartości robót nie mniejszej niż: 600 000,00 zł brutto każda.b) Kadra techniczna: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami*, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.: Kierownikiem robót w specjalności inżynierii drogowej, pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.*wpisanym/i do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającym/i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.* osoby wskazane w załączniku nr 5 do SWZ muszą brać bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.5) Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 11 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach