Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 6473103 , fax. 75 7526419
- Data zamieszczenia: 2015-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
ul. Jana Kochanowskiego 10 10
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 6473103, fax. 75 7526419
REGON: 23082149200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przystosowanie budynku administracyjno-biurowego przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze dla osób niepełnosprawnych, w tym: 1) budowa podjazdu i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 2) przebudowa pomieszczeń kancelarii i sanitariatów wraz z remontem wiatrołapu i holu na parterze budynku, 3) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej na parterze budynku. 2. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, co oznacza, że w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 - z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy - Urząd musi być czynny i wolny od utrudnień związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym niektóre z prac objętych niniejszym zamówieniem będą musiały być wykonywane przez Wykonawcę w godzinach popołudniowych i wieczornych (po zakończeniu pracy Urzędu) albo w sobotę i niedzielę. Czas pracy Wykonawcy na obiekcie będzie na bieżąco konsultowany i ustalany z Zamawiającym i inspektorem nadzoru inwestorskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Projekt budowlany, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz Przedmiary robót, stanowiące Załączniki Nr 8a i 8b do SIWZ. Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 (I piętro), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2015.html 4. Do realizacji robót budowlanych dopuszcza się użycie produktów równoważnych, co do ich parametrów, jakości i docelowego przeznaczenia, a także spełnianych funkcji i walorów użytkowych (dotyczy platformy dla niepełnosprawnych) - pod warunkiem ich zgodności ze sprzętem określonym w Projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w przedmiarze robót nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 3) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zaniechanie przez Wykonawcę przeprowadzenia wizji lokalnej, o której mowa powyżej, następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z przepisami opracować Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) na budowie, który wymaga akceptacji inspektora nadzoru budowlanego. 6) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2015.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27