Przetargi.pl
Przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych na terenie całego kraju i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
    REGON: 000515000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych na terenie całego kraju i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku od środków transportu, podatku rolnego, podatku leśnego, opłat komunikacyjnych, łącznego zobowiązania pieniężnego oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2.Zamówienie obejmuje: 1)przyjmowanie wpłat gotówkowych należnych Zamawiającemu z tytułu: a)podatku od nieruchomości, b)podatku od środków transportu, c)podatku rolnego, d)podatku leśnego, e)łącznego zobowiązania pieniężnego. f)opłat komunikacyjnych, g)opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz przekazywanie ich na rachunki bankowe Zamawiającego, 2)Wykonawca zapewni możliwość dokonywania ww. wpłat we wszystkich placówkach, które posiada na terenie całego kraju, przy czym Zamawiający wymaga aby na terenie miasta Białegostoku Wykonawca wskazał minimum 10 placówek, w których będzie możliwe dokonywanie wpłat bez prowizji. Zamawiający nie dopuszcza mniejszej ilości placówek. 3)Przez placówkę rozumie się oddział lub filię Wykonawcy przeznaczoną do obsługi klienta, która umożliwia przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatków i opłat, o których mowa powyżej, przez co najmniej 5 dni w tygodniu przez minimum 6 godz. dziennie. Jeżeli w jednym oddziale/filii Wykonawcy pod jednym adresem znajduje się kilka okienek kasowych, to traktujemy ten oddział/filię jako jedną placówkę. 4)Zamawiający wymaga, aby przyjmowane przez Wykonawcę, we wszystkich placówkach jakimi dysponuje Wykonawca na terenie całego kraju, wpłaty gotówkowe były przekazywane na rachunki bankowe Zamawiającego najpóźniej na drugi dzień roboczy po przyjęciu wpłaty. 5)Od wpłat, o których mowa w punkcie 1, Wykonawca nie będzie pobierał od wpłacającego żadnych opłat i prowizji. 6)Zamawiający będzie wnosił prowizję od każdej przyjętej wpłaty objętej zamówieniem w formie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu na podstawie faktury lub innego dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę. Do faktury powinna być dołączona specyfikacja zawierająca dane dotyczące ilości i wartości wpłat przyjętych w danym miesiącu oraz wartości prowizji od tych wpłat – w rozbiciu na poszczególne numery rachunków bankowych. 7)Przewidywana szacunkowa ilość operacji (wpłat gotówkowych) w okresie objętym zamówieniem (24 m-ce) – 157.572 szt. Ilość wpłat gotówkowych w ubiegłych latach wyniosła: 2014 r. – 100.133 szt., 2015 r. – 85.318 szt., 2016 r. – 71.143 szt. Uwaga!: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie usług dotyczących przyjmowania wpłat gotówkowych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach