Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zabłudowie

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zabłudowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń znajdujących się pod salą gimnastyczną i pomieszczeń piwnicznych w budynku szkoły przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zabłudowie przy ul. Mickiewicza 20 na działce o nr geod. 107/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w: Projekcie budowlanym oraz Przedmiarze robót (zwanymi dalej „dokumentacją”) stanowiącymi Załączniki nr 6 i nr 7 do SIWZ. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje m. in. następujące roboty budowlane: 1) Izolacja budynku : - wykonanie od zewnątrz hydroizolacji pionowej ścian zewnętrznych, - wykonanie przepony poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie izolacji poziomej posadzek, - wykonanie tynków hydrofobowych, -malowanie farbami silikonowymi ścian. 2) Przebudowa pomieszczeń: - poszerzenie otworów drzwiowych, - zamurowanie otworu drzwiowego między pomieszczeniami piwnicznymi, a pomieszczeniami starej kotłowni, - wymiana oraz montaż stolarki drzwiowej i okiennej. 3) Wykonanie wentylacji pomieszczeń piwnicznych oraz klatki schodowej. 4) Wykonanie zadaszenia nad studzienkami piwniczymi oraz odprowadzenie wody opadowej poza obrys studzienek poprzez zamontowanie w studzienkach rur PVC. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca aby wraz z ofertą przedłożył kosztorys ofertowy (uproszczony). Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji na wykonane prace. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z Rozdziałem XIV SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w tym również czynności w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczbę osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy, przekazać Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia – w formie oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę. W przypadku, jeśli w okresie realizacji zamówienia nastąpi zmiana osób wyszczególnionych w powyższym oświadczeniu, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować oświadczenie. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, każdorazowo na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania żądania, przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku. W przypadku nie stosowania się Wykonawcy do warunków określonych powyżej Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, na zasadach określonych w we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (§ 12 ust. 1 pkt. 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium przebudowę pomieszczeń piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zabłudowie”. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. 10.04.2017 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem „WADIUM” i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej składanej przez członków konsorcjum w dokumencie winny być wskazane podmioty tworzące konsorcjum lub w jego treści powinna być informacja, iż zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach