Gmina Supraśl ogłasza przetarg
- Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
ul. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl, woj. podlaskie
tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
REGON: 50659148000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY SUPRAŚL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2019-2023" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi bankowej Gminy Supraśl, w tym gminnych jednostek organizacyjnych oraz świadczenie usług kredytowych finansujących przejściowe niedobory budżetu Gminy Supraśl, występujące w trakcie danego roku budżetowego. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Supraśl ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą Umową. Wynagrodzeniem dla Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie miesięczna opłata ryczałtowa brutto, wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną Ofertą, obliczona jako suma składowych opłat ryczałtowych dla poszczególnych kategorii gminnych jednostek organizacyjnych, tj.: jednostek budżetowych i zakładów budżetowych. Miesięczna opłata ryczałtowa brutto (w tym podatek VAT) skalkulowana przez Wykonawcę powinna obejmować wszystkie koszty świadczenia na rzecz Zamawiającego usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, za wyjątkiem oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym, o którym mowa w Części I. Rozdział 1. pkt 8 SIWZ. Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową z rachunku wskazanego przez Zamawiającego na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc, uwzględniając podział na poszczególne kategorie gminnych jednostek organizacyjnych. Miesięczna opłata ryczałtowa będzie stała w całym okresie obowiązywania Umowy i nie podlega waloryzacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada wymagane zezwolenie, o którym mowa w art. 2 oraz art. 32 i art. 34 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Gródek kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 1.592.138 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020
Dodano: 2020-07-28 - Obsługa rachunku bankowego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na kwotę 4 000 000,00 zł dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2019-11-28 - „Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 856128,00 zł (osiemset pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”
Dodano: 2019-11-19 - Usługa w zakresie przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz wynagrodzeń osobowych i bezosobowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe osób uprawnionych do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu
Dodano: 2019-10-11 - Obsługa kasowa w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
Dodano: 2019-09-24 - Przyjmowanie wpłat gotówkowych i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2019-05-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brańsk w wysokości 2 526 877,00 zł.
Dodano: 2019-04-11 - Udzielenie Gminie Suchowola kredytu bankowego długoterminowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w wysokości 1.827.368,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem złotych)
Dodano: 2018-11-21 - „Obsługa bankowa budżetu Miasta Łomża oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2023”
Dodano: 2018-11-05 - Udzielenie Gminie Janów długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2018-10-24