Przetargi.pl
Przygotowywanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30

Bursa nr 6 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-043 Warszawa, ul. Okopowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 389 596 , fax. 228 389 596
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa nr 6
    ul. Okopowa
    01-043 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 389 596, fax. 228 389 596
    REGON: 19259000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa całodziennego wyżywienia (4 posiłki – śniadanie, drugie śniadanie w formie owocu, obiad, kolacja) dla 57 wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30. W skład zamówienia wchodzą również posiłki przygotowywane dla osób z dietami specjalnymi tj.: dieta lekkostrawna, bezglutenowa, drobiowa, wegetariańska oraz inne, o ile zaistnieje konieczność specjalistycznego żywienia poszczególnych wychowanków. 2. Maksymalna ilość dni, w których będą dostarczane posiłki to 110. 3. W cenie posiłku należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: koszty zakupu produktów, przygotowania posiłków, transport i dostarczenia posiłków do obiektu Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania bursy. Posiłki, muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez okres obowiązywania umowy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 5. Posiłki będą dostarczane w termosach Wykonawcy zapewniających właściwą temperaturę, ochronę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 6. W przypadku problemów z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty Wykonawca może dokonać nieznacznych odstępstw od zaplanowanego jadłospisu. Zastosowane zamienne produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. O zastosowanych zmianach Wykonawca poinformuje Zamawiającego najpóźniej w dniu dostawy do godz. 9:00. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w następujących godzinach: śniadanie - do godziny 6:00 obiad - do godziny 14:00 (w piątki do godziny 13:00) kolacja - do godziny 17:30 8. Posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla młodzieży w wieku 16 – 20 lat. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie młodzieży przed Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla m.st. Warszawy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia młodzieży od 16 - 20 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez ich urozmaicenie. 10. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych z ograniczoną ilością substancji dodatkowych (konserwujących, zagęszczających, barwiących, sztucznie aromatyzowanych). 11. Wyklucza się sporządzanie potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionej młodzieży. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: - jakość i estetykę serwowanych posiłków - zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla m.st. Warszawy. 14. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki żywieniowe z przygotowanych posiłków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i udostępniał je na każde żądanie przedstawicielom właściwych instytucji kontrolnych. 15. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016r., poz. 1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 16. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu umowy. 17. Wykonawca będzie dostarczał kolejne jadłospisy na okresy tygodniowe przed rozpoczęciem danego tygodnia, drogą elektroniczną na adres e-mail: kasa@bursa6.edu.pl 18. Zamawiający każdego dnia roboczego do godz. 10.30 poinformuje Wykonawcę o liczbie zamawianych posiłków na kolejny dzień, a w przypadku nagłych zmian (np. nieobecności ucznia spowodowanej chorobą) z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 19. Miejsce dostawy: Bursa nr 6 ul. Smolna 30, 00-375 Warszawa usytuowana na IV piętrze bez windy. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna decyzja właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy, b) w przypadku gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 1 lit. b) i c) oraz ust. 2. ppkt 2) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach