Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-460 Warszawa, Agrykola
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109 , fax. +48 22 50 60 174
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
    Agrykola 1
    00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 50 60 024, +48 22 50 60 109, fax. +48 22 50 60 174
    REGON: 36911114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa istniejących w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonywanie serwisu i konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu ochrony indywidualnej zbiorów, systemu telewizji przemysłowej, systemu sygnalizacji pożaru i detekcji gazu (w tym brama pożarowa w Nowej Palmiarni), systemu wczesnej detekcji dymu VESDA, okna do oddymiania, systemu ochrony indywidualnej zbiorów PROFORT, systemu kontroli dostępu, wykonywanie serwisu i konserwacji systemu integracyjnego Honeywell EBI 410.2., a w szczególności: a) sprawdzenie instalacji i zamocowania całego wyposażenia i zamontowanych urządzeń, b) sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich, c) sprawdzenie poprawności działania wszystkich zasilaczy systemu, d) utrzymanie w czystości wszystkich elementów zainstalowanych systemów, e) przeprowadzenie niezbędnych remontów, napraw oraz wymiany elementów eksploatacyjnych w wyniku których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami, f) wykonanie niezbędnych aktualizacji, w przypadku rozbudowy, modernizacji czy też reinstalacji systemów dla nowych ekspozycji czasowych w salach ekspozycji zbiorów, g) sprawdzenie w obecności przedstawiciela Zleceniodawcy czy każdy system jest w stanie gotowości do pracy. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1495, ze zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 7 pkt 2 SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach