Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2010-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej Miasta Częstochowy w prasie i Internecie w kraju i poza granicami Polski, na podstawie założeń zawartych w Projekcie GOOD CITY FOR GOOD BUSINESS - zainwestuj w Częstochowie oraz treści briefu reklamowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej Miasta Częstochowy w prasie i Internecie w kraju i poza granicami Polski, na podstawie założeń zawartych w Projekcie GOOD CITY FOR GOOD BUSINESS - zainwestuj w Częstochowie oraz treści briefu reklamowego (w załącznikach). Kampania ma zostać skorelowana z zawartymi w w/w Projekcie działaniami polegającymi na promocji oferty inwestycyjnej i gospodarczych walorów miasta Częstochowy w drodze pośrednich i bezpośrednich kontaktów z inwestorami i instytucjami finansującymi realizowanych w ramach określonych targów i misji gospodarczych (lista targów i misji w załączniku) na terenie Europy i Azji. Kampania skierowana jest do następujących grup docelowych: inwestorzy branży real estate, instytucje finansujące projekty inwestycyjne, firmy budowlane realizujące projekty o dużej wartości (od 20 mln zł wzwyż), organizacje przedsiębiorców branży budowlanej i real estate oraz państwowe i prywatne instytucje zajmujące się promocją inwestycyjną i pośrednictwem z inwestorami. Planowane do wykorzystania kanały komunikacji obejmują prasę (w tym zagraniczną) oraz Internet (portale krajowe i zagraniczne). Kampania powinna być przygotowana w oparciu o postawione cele komunikacyjne: - wzrost wiedzy o potencjale gospodarczym i możliwościach/ofertach inwestycyjnych Miasta Częstochowy w kraju i poza granicami Polski; - kreowanie wizerunku Częstochowy jako miasta przyjaznego inwestorom, dysponującego dużym potencjałem gospodarczym, kadrowym i atrakcyjną ofertą inwestycyjną; - zainspirowanie do zapoznania się z ofertą inwestycyjną miasta - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena wskaźników technicznych kampanii
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-06 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2013-09-30 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23