Przetargi.pl
Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2010/2011 - Teren Północny - Powtórzenie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2010/2011 - Teren Północny - Powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego Policji w okresie 2010/2011 - Teren Północny - Powtórzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na 17 części: CZĘŚĆ 1 - KOSTRZYN N/O (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 2 - WITNICA (nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.) CZĘŚĆ 3 - BABIMOST (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 4 - KARGOWA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 5 - NOWOGRÓD BOBRZ. (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 6 - SULECHÓW (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 7 - CZERWIEŃSK (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 8 - ŚWIDNICA (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 9 - TRZEBIECHÓW (nadzór kompetencyjny KMP Zielona Góra) CZĘŚĆ 10 - SKWIERZYNA (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 11 - TRZCIEL (nadzór kompetencyjny KPP Międzyrzecz) CZĘŚĆ 12 - RZEPIN (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 13 - OŚNO LUB. (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 14 - CYBINKA (nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 15 - GÓRZYCA(nadzór kompetencyjny KPP Słubice) CZĘŚĆ 16- GUBIN (nadzór kompetencyjny KPP Krosno Odrz.) CZĘŚĆ 17 - DOBIEGNIEW (nadzór kompetencyjny KPP Strzelce Kraj.) 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi - podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosząca 2,71 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b)posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. c)Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d)serwowane posiłki winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e)podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej (kompetencyjnie)jednostki Policji z datą oraz podpisem osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. 3. Wykaz miejscowości i jednostek Policji sprawujących nadzór kompetencyjny, których dotyczy przedmiot zamówienia zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także oddelegowanym do czynności służbowych funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego Policji niż jednostka mieszcząca się na terytorium określonym w danej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę. 5. Zamawiający zastrzega, niezmienność wysokości (procentowej) marży zaoferowanej w ofercie Wykonawcy przez okres obowiązywania umowy. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. 7. Miejscowości wskazane przez Zamawiającego w nazwie części - są równoznaczne z miejscem realizacji usługi przygotowywania i wydawania posiłków profilaktycznych. W miejscowości, określonej w nazwie części, Wykonawca który zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych, musi dysponować lokalem gastronomicznym. Lokal ten nie może być dostępny dla osób z szeroko pojętego marginesu społecznego. 8. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego (do jednostki Zamawiającego sprawującej nadzór kompetencyjny). Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do odpowiedniej Komendy Miejskiej/Powiatowej (sprawującej nadzór kompetencyjny) celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy sprawującej nadzór kompetencyjny w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach