Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w szkołach oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2016/2017.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 470 73 20 , fax. 0-68 470 73 19
  • Data zamieszczenia: 2016-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 0-68 470 73 20, fax. 0-68 470 73 19
    REGON: 97126633500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w szkołach oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2016/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Żary oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka w postaci jednego gorącego posiłku w roku szkolnym 2016/2017, zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej( Dz.U z 2015 poz. 163 ze zm.), uchwałą nr 221 Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2013 w sprawie ustanowienia wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania (Pomoc państwa w zakresie dożywiania) na lata 2014-2020 w zakresie przygotowania, dostarczenia i rozładunku posiłków. Wykaz szkół, do których uczęszczają dzieci objęte dożywianiem: Zespół Szkół w Bieniowie Zespół Szkół w Grabiku Zespół Szkół w Mirostowicach Dolnych Szkoła Podstawowa w Złotniku Szkoła Podstawowa w Lubanicach Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci uczęszczających do szkół oraz innych osób objętych pomocą Ośrodka polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków obiadowych. Dożywianie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 05.09.2016 r. do przedostatniego dnia roku szkolnego 2016/2017 tj. 29.06.2017r., z uwzględnieniem przerw w nauce (wyłącznie ferie zimowe, wakcje). Szacunkowa dzienna ilość posiłków to około 140 posiłków, w następujących szkołach: Zespół Szkół w Mirostowicach Dolnych - 30 szt. Szkoła Podstwowa w Olbrachtowie - 30 szt. Zespół Szkół w Bieniowie -20 szt . Zespół Szkół w Grabiku - 18 szt. Szkoła Podstawowa w Sieniawie Żarskiej- 6 szt. Szkoła Podstawowa w Lubanicach - 16 szt. Szkoła Podstawowa w Złotniku - 20 szt. osoby dorosłe - 10 szt. Szacunkowa ilość posiłków w roku 2016 /2017 - ok. 28350 szt. i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu do 30% ilości dostarczanych posiłków . Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dożywianych osób w zależności od potrzeb. W ramach usługi dożywiania należy przygotować i dostarczyć - jednodaniowy posiłek zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2015r. poz. 1256). Jednodaniowy posiłek będzie przygotowywany w następujący sposób: dwa razy w tygodniu posiłek - w formie pożywnej zupy na wywarze mięsnym Każda porcja powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa (100 g), pieczywo - 2 kromki chleba lub bułka podawana naprzemiennie. dwa razy w tygodniu posiłek -obiad w formie drugiego dania mięsnego lub rybnego. jeden raz w tygodniu - obiad w formie drugiego dania bezmięsnego. Zamawiający wymaga, aby surowcowy, uśredniony tzw. (wsad do kotła) umożliwiający wyprodukowanie 1 gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego, z uwzględnieniem wymogów niniejszej specyfikacji, nie był niższy niż 5,00zł brutto licząc w cenach hurtowych. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów i zapewniać nie mniej niż 900 kcal Jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego i filetów rybnych, wyrobów węglowodanowych i warzyw. Pod pojęciem (wkładka mięsna) i (danie mięsne) należy rozumieć porcję mięsa drobowiego (z wyłączeniem skrzydełek), wieprzowego lub wołowego z wyłączeniem kiełbasy i parówek. Posiłki powinny być o określonej gramaturze: - zupa -400 g - ziemniaki, kasza, ryż, makaron, pyzy (do wyboru) - 200g, - mięso, ryby - 100g, - surówka, warzywa gotowane - 100g, - dania bezmięsne - 300-400 g. Do każdego dania drugo daniowego kompot lub sok w ilości 200 ml, a do zupy dodatek ( jogurt, owoc itp.) o takiej samej gramaturze .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaproponowane menu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/gopszary/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach