Przetargi.pl
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-315 Lipsk, ul. Kościelna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 642 36 81 , fax. 87 642 36 81
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipsku
    ul. Kościelna 3 3
    16-315 Lipsk, woj. podlaskie
    tel. 87 642 36 81, fax. 87 642 36 81
    REGON: 79074026800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgops_lipsk@op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych w stołówce Zespołu Szkół Samorządowych w Lipsku, ul. Szkolna 1 w ilości 200 posiłków dziennie przez 183 dni uczniom Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lipsku w ramach wieloletniego programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania Za posiłek jednodaniowy uważa się: - II danie o gramaturze min.500g składające się z ziemniaków lub produktów zastępczych ( np. kasza, ryż, makaron o gramaturze 250g), mięsa o gramaturze 100g po przygotowaniu oraz surówki o gramaturze 150g, kompot 150 ml. Obiad ma być posiłkiem gorącym, - danie jarskie ( 200g dania + 50g dodatek) typu naleśnik ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno- jarzynowym, - danie rybne ( 100g porcja po przygotowaniu) typu ryba w kawałku, kotlet rybny, - zupa z wkładką (min.300ml) podana z pieczywem + dodatek - owoc, (wkładka np. 50g mięsa lub wędlin) 2. Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków w postaci zupy z wkładką (min.300 ml.) podaną z pieczywem + dodatkowo owoc (wkładka np.50g mięsa lub wędlin) uczniom Szkoły Podstawowej w Rygałówce 41 zup, Szkoły Podstawowej w Bartnikach w ilości 37 wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia. Ogółem liczba dzieci objętym zamówieniem wynosić będzie 78 zup dziennie przez 183 dni od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2012 roku do 21 grudnia 2012 roku. 3.Wykonawca uzgodni z Dyrektorami szkół godzinę dostawy i wydawania zup. Dowóz winien być realizowany zgodnie z warunkami przewozu żywności wydawany przez osoby posiadające stosowne uprawnienia (badania). Zupy należy dostarczyć w termosach i wydawać uczniom w pojemnikach jednorazowego użytku. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania, oraz jego walory smakowe i estetyczne. 5. Na dwa dni przed końcem miesiąca wykonawca przedstawi harmonogram posiłków ( menu) jakie będą wydawane w następnym miesiącu będzie przedstawiał co dwa tygodnie i na dwa tygodnie. 6. Kaloryczność posiłków powinna być zgodna z normami Instytutu Żywienia i Żywności. 7. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia nastąpiła powtarzalność tej samej potrawy. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków dla pozostałych uczniów i nauczycieli przy czym decyzja o korzystaniu, lub nie, z usług będzie indywidualną sprawą ww osób i uzależniona od ich indywidualnych preferencji możliwości. 10. Posiłki mają być takie same i cena posiłków ma być taka sama dla wszystkich. 1.Orientacyjna ilość posiłków w ciągu trwania umowy 50 874.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach