Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa Kłodzkiego na nośnikach cyfrowych w ramach projektu pod tytułem Wakacje w Hrabstwie Kłodzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013

Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
    ul. Stefana Okrzei 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
    REGON: 89071789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Hrabstwa Kłodzkiego na nośnikach cyfrowych w ramach projektu pod tytułem Wakacje w Hrabstwie Kłodzkim - oferta turystyki rodzinnej na pograniczu polsko-czeskim finansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie 15 sekundowego spotu reklamowego w formie prezentacji promującej Hrabstwo Kłodzkie, jako atrakcyjne turystycznie miejsce pobytu dla rodzin z dziećmi (forma spotu adekwatna do specyfikacji nośników i materiałów przekazanych przez zleceniodawcę). 2. Rezerwacja czasu antenowego przeznaczonego na emisję spotu na ekranach w autobusach miejskich, kursujących na terenie miasta: Warszawa, Wrocław, Poznań - przewidywana liczba taboru/nośników: Warszawa - około 60/300, Wrocław - około 11/11, Poznań - około 10/10 Emisja co 10 minut, czas trwania kampanii: 1-30 czerwca 2014 r. 3. Rezerwacja czasu antenowego przeznaczonego na emisję spotu na ekranach w centrach handlowych w miastach: Warszawa - Centrum Handlowe Złote Tarasy, przewidywana liczba nośników - około 29 Wrocław - Centrum Handlowe Galeria Dominikańska, przewidywana liczba nośników - około 14 Poznań - Centrum Handlowe Stary Browar, przewidywana liczba nośników - około 45 Katowice - Centrum Handlowe Silesia City Center, przewidywana liczba nośników - około 23 Gdańsk - Centrum Handlowe Galeria Bałtycka, przewidywana liczba nośników - około 35 Emisja co 5 minut, czas trwania kampanii: 1-30 czerwca 2014 r. 4. Przygotowanie harmonogramu kampanii uwzgledniającego: zasięg (nazwę miasta), przewidywanej liczby korzystających w ciągu miesiąca z danej lokalizacji, rodzaju lokalizacji (autobus, nazwa centrum handlowego), rodzaju i wielkości nośnika, częstotliwości emisji, liczby nośników, liczby taboru (w przypadku autobusów), kosztu kampanii. 5. Emisja spotu reklamowego w autobusach oraz centrach handlowych zgodnie z harmonogramem wskazanym w pkt 4. 6. Przygotowanie raportu z emisji z dokładnym wykazem wyświetleń. Spot powinien zawierać logo, nazwę programu, tytuł projektu logo Hrabstwa Kłodzkiego, adres strony internetowej partnerów projektu oraz nazwę i adres zleceniodawcy. 7. Zakres prac: 1) opracowanie spotu zgodnie z opisem zawartym w pkt 1, 2) rezerwacja czasu antenowego na ekranach w autobusach zgodnie z opisem zawartym w pkt 2, 3) rezerwacja czasu antenowego na ekranach w centrach handlowych wg opisu zawartego w pkt 3, 4) przygotowanie harmonogramu kampanii wg informacji ujętych w pkt 4, 5) emisja spotu reklamowego zgodnie z pkt. pkt 5, 6) przygotowanie raportu z emisji spotu reklamowego zgodnie z pkt 6. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystywania przygotowanego spotu na potrzeby własne. 9. W przypadku zamiaru zlecenia przez Wykonawcę całości lub części prac podwykonawcom, Wykonawca winien wskazać, która część zamówienia zostanie zlecona podwykonawcom (z podaniem nazw i adresów podwykonawców).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach