Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej w ramach projektu pn. Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Nowe Miasto Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Rynek 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 43 48 156 , fax. 32 43 48 156
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowe Miasto Sp z o.o.
    Rynek 9 9
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 43 48 156, fax. 32 43 48 156
    REGON: 24133908000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej w ramach projektu pn. Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Realizacja kampanii billboardowej: a) opracowanie media-planu określającego co najmniej: lokalizację nośników wielkoformatowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach (w formie wykazu uwzględniającego nazwę miasta i ulicy, przy jakiej trasie i nr drogi): przyjmuje się, że nośniki używane w kampanii zlokalizowane będą w miejscach o dużym natężeniu ruchu dla pieszych i pojazdów tj.: przy obiektach użyteczności publicznej: przy dworcach komunikacji publicznej, przy centrach handlowych i rozrywkowych, urzędach itp. - w odległości nie większej niż 100 m od głównego wejścia do obiektu, przy głównych ciągach komunikacyjnych - przy dużych skrzyżowaniach będących ważnymi węzłami komunikacji miejskiej, przy trasach wjazdowych-wyjazdowych do wytypowanych miejscowości - w odległości nie większej niż 20m od krawędzi jezdni do podstawy nośnika, oraz prostopadle do krawędzi do podstawy nośnika, uzasadnienia oferowanych lokalizacji nośników z określeniem potencjalnej liczby kontaktów generowanych przez billboard łącznie oraz dziennie, b) przygotowanie przynajmniej trzech projektów graficznych plakatu billboardowego, przy czym większość materiałów do projektu graficznego dostarczy w formie edytowalnej Zamawiający (tj. logo Spółki Nowe Miasto, logo Miasta Żory, autorskie rysunki Andrzeja Mleczki), c) przygotowanie plakatów billboardowych do druku (w tym do składu i obróbki materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, w tym np. (tekstów, zdjęć, wykresów, map, rysunków graficznych), d) wydrukowanie 3 rodzajów plakatów billboardowych w liczbie niezbędnej do realizacji kampanii reklamowej nośnikach wielkoformatowych wg następujących parametrów: - liczba : 40 szt. plakatów o powierzchni 12m2 oraz 20 szt. plakatów o powierzchni 18m2 (łącznie 60 szt.) każdy rodzaj plakatu powinien być zamieszczony na 20 nośnikach wielkoformatowych - papier typu Blue Back Side (115-130 g na m2), - druk pełny kolor (4+0) offset, e) realizacja założonego media planu polegającego na ekspozycji plakatów billboardowych na nośnikach o powierzchni 12m2 oraz 18m2 przy czym minimum 80 procent nośników powinno być oświetlonych, f) bieżące kontroli jakości wyeksponowanych plakatów billboardowych, a także do wymiany brakującego lub uszkodzonego plakatu, w przypadku gdy zaistnieje taka konieczność, g) usunięcie plakatów po okresie kampanii promocyjnej, h) opracowanie dwóch raportów z realizacji kampanii, wraz z dokumentacją fotograficzną obejmującą 100 procent liczby eksponowanych plakatów billboardowych, i przekazania ich Zamawiającemu - pierwszego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia ekspozycji plakatów billboardowych, - drugiego raportu nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakończenia ekspozycji plakatów billboardowych. 2) Wykonanie projektu graficznego, który powinien zawierać: a) zestawienie znaków graficznych w następującej kolejności, patrząc od lewej strony: logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, logo Województwa Śląskiego, logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, b) informację o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w postaci: Projekt Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowany przez Unię Europejską Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Produktu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. c) adres strony internetowej www.twinpigs.pl d) pozostałe pliki graficzne, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy 3) Kampania billboardowa zostanie zrealizowana w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w okresie od 1 września do 30 listopada 2010 r. Dopuszcza się możliwość kampanii na przełomie miesiąca. 4) Przedstawiciel Zamawiającego w oparciu o pisemną informację od Wykonawcy dotyczącą dostępności nośników określi pisemnie dokładny termin ekspozycji plakatów billboardowych. 5) Ekspozycja plakatów billboardowych na nośnikach trwać będzie 60 kolejnych dni kalendarzowych. 6) Zamiana terminu realizacji kampanii możliwa będzie wyłącznie w następujących przypadkach: a) gdy z przyczyn obiektywnych, w okolicznościach niezawinionych przez Wykonawcę, zadeklarowana przez, niego liczba nośników okaże się niedostępna, b) gdy opóźnienie w realizacji kampanii nastąpi z winy Zamawiającego w związku z nieterminowym przekazaniem Wykonawcy materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania kampanii na nośnikach wielkoformatowych 12m2 i 18m2 zlokalizowanych w województwie śląskim: a) przy drogach krajowych: DK 81, DK1 na odcinku Bielsko-Biała -Katowice, b) DK44 na odcinku Gliwice-Tychy, DK78 na odcinku Gliwice-Wodzisław Śląski, c) przy drogach wojewódzkich: DW 935 na odcinku Rybnik - Żory - Pszczyna, DW 932 na odcinku Pszczyna-Jastrzębie Zdrój-Wodzisław Śląski, d) wzdłuż autostrady A4 i A1 w granicach województwa śląskiego e) w centrach miast: Żory, Rybnik, Katowice, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój, Pszczyna, Gliwice. 8) W przypadku gdyby Wykonawca z przyczyn wskazanych w ust. 6 nie był w stanie zapewnić zadeklarowanej w media planie lokalizacji nośnika, zobowiązany jest przedstawić do akceptacji zamawiającego równoważną lokalizację zastępczą. 9) Zamawiający ma prawo do zmiany lokalizacji billboardu na etapie sporządzania przez Wykonawcę media-planu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.zory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach