Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs archiwisty

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs archiwisty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs archiwisty Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - maksymalnie liczba 15 osób, Ilość godzin lekcyjnych - nie mniej niż 40 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i praktycznych, Szkolenie zostanie realizowane w ciągu maksymalnie 5 dni Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: opanować podstawowe umiejętności archiwalne związane z gromadzeniem, opracowywaniem, udostępnianiem i popularyzacją materiałów archiwalnych, a także zapewnieniem im właściwych warunków przechowywania. Przygotowanie uczestników szkolenia między innymi w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych: Podstawy prawne regulujące zasady archiwizacji Zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt w zakresie przyjmowania dokumentacji aktowej z komórek organizacyjnych, Prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwizowanej tj. spisów: zdawczo-odbiorczych, dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, dokumentacji archiwalnej przeznaczonej do przekazania do Archiwum Państwowego, kart udostępnień dokumentacji, Zasady i sposób porządkowania zalegającej, nie uporządkowanej dokumentacji aktowej w archiwum zakładowym lub składnicy akt w rozbiciu na zespoły archiwalne (segregacja dokumentacji na kategorie archiwalne A, B (dla składnic akt), Bc i BE , opisywanie teczek, znakowanie dokumentacji), Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej - sporządzanie spisów dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, - powołanie komisji ds. brakowania, - przygotowanie stosownej dokumentacji do właściwego miejscowo Archiwum w celu uzyskania zezwolenia na brakowanie, - procedury postępowania w ewidencji archiwalnej po wydaniu zezwolenia na brakowanie, - postępowanie z dokumentacją w razie reorganizacji lub likwidacji jednostki organizacyjnej( podstawa prawna). W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego (rzutnik, komputer, stoły, krzesła, flipchart). Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych - 1 komputer na jednego uczestnika kursu. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w formie papierowej i na płytach CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów POKL. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenie egzaminu. Ponadto Wykonawca wydane każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie/certyfikat ukończenia kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Na zakończenie uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu wydany zgodnie z Ministerstwa Edukacji Narodowej. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. NR 169 Z 2003R.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokół z egzaminu, przeprowadzenie ankiet oceny szkolenia. Oryginały w.w dokumentacji zostaną przekazane koordynatorowi projektu i będą podstawa do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Zapewnienie cateringu na zajęciach - w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje, ciasto - 2 kawałki) wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek obiadu jednodaniowego. Wymagania dotyczące realizacji szkolenia: na zakończenie szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w obecności Egzaminatora - os. posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach