Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs florystyczny I stopnia.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs florystyczny I stopnia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kurs florystyczny I stopnia Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - maksymalna liczba 11 osób, Ilość godzin - 60 godzin zajęć teoretycznych, praktycznych (godzin lekcyjnych). Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu 6 dni. Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: celem kursu jest przygotowanie uczestników do prowadzenia kwiaciarni, zapoznanie ze sztuką układania kwiatów oraz zasadami prowadzenia kwiaciarni. Zakres programowy będę obejmował między innymi tematykę: a) Teoria barw i kompozycji b) Florystyczne zasady kompozycyjne c) Narzędzia florysty - materiałoznawstwo d) Botanika - wprowadzenie, e) Materiał roślinny f) Sztuka podlewania i nawożenia roślin g) Florystyka okolicznościowa h) Sztuka układania kwiatów w naczyniach i) Dekoracja kwiatów doniczkowych j) Artystyczne pakowanie prezentów k) Dekoracje stołów l) Florystyka ślubna m) Florystyka żałobna n) Planowanie i kosztorys dekoracji na przykładzie imprezy ślubnej o) Skuteczna sprzedaż i komunikacja z klientem. W cenie szkolenia: zapewnienie sali dydaktycznej wyposażonej w niezbędny sprzęt umożliwiający sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik, komputer, stoły, krzesła itp.) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. Wykonawca na zajęcia praktyczne zapewni materiały szkoleniowe tj. zestaw startowy dla każdego uczestnika składający się z materiałów dostosowanych do tematyki zajęć w danym dniu. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin oraz wydać zaświadczenie lub certyfikatu ukończenia szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia, który ukończy szkolenie otrzyma zaświadczenie/certyfikat oznaczony zgodnie z Wytycznymi POKL. Kserokopie zaświadczenia/certyfikatu potwierdzone za zgodność z oryginałem zostaną przekazana koordynatorowi. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą zostać wykonane przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekaże kserokopię zaświadczeń lekarskich Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr. 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzanie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Oryginały w.w dokumentacji zostaną przekazane koordynatorowi projektu i będą podstawa do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Zapewnienie cateringu na zajęciach - w postaci 2 przerw kawowych (kawa, herbata ,cukier, śmietanka, zimne napoje ciasto - 2 kawałki na osobę) oraz Zamawiający zapewni ciepły posiłek dla uczestników projektu - obiad jednodaniowy (drugie danie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach