Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: - realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs wizażu i stylizacja własnego wizerunku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: - realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs wizażu i stylizacja własnego wizerunku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs wizażu i stylizacja własnego wizerunku Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - maksymalnie 8 osób, Ilość godzin - nie mniej niż 50 godzin lekcyjnych zajęć i nie więcej niż 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: jest przygotowanie do wykonywania samodzielnych czynności z zakresu kosmetologii i wizażu. Program powinien być opracowany zgodnie z wymogami MEiN. Tematyka programu szkolenia powinna zawierać takie zagadnienia jak: analiza kolorystyczna, makijaż dzienny, wieczorowy, sezonowy, wybrane elementy kosmetyki i pielęgnacji skóry, włosów itd. W cenie szkolenia: Zapewnienie sali dydaktycznej oraz pracowni do zajęć praktycznych wyposażonej w niezbędne sprzęty, produkty - kosmetyki umożliwiające sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zapewnienie materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu. Wydanie każdemu uczestnikowi, który ukończy szkolenie zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu. Wymagane jest by dokument był oznaczony zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi POKL. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie powinny zostać wykonane przed rozpoczęciem szkolenia. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia. Kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U Nr 169 z 2003r.) i p. poź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego. Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Zapewnienie cateringu na zajęciach - do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek w formie obiady jednodaniowego. Wymagania dotyczące realizacji szkolenia: liczba godzin szkolenia nie mniej niż 50 godzin lekcyjnych zajęć i nie więcej niż 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych, Termin realizacji: Realizacja zamówienia następować będzie w okresie od sierpnia do 15 grudnia 2011 roku w termin szczegółowo określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach