Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Sobieskiego 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4261649 , fax. 061 4261162
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sobieskiego 20 20
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4261649, fax. 061 4261162
    REGON: 63969695200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla Powiatowej Rady Zatrudnienia i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z zakresu aktualizacji przepisów oraz obowiązków związanych z pełnieniem funkcji członka Powiatowej Rady Zatrudnienia. W szkoleniu uczestniczyć będzie maksymalnie 16 osób. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w miejscowości Szklarska Poręba lub Karpacz (w załączniku nr 1 Wykonawca zobowiązany jest określić dokładny adres oraz nazwę obiektu w którym odbywać się będzie szkolenie). Cel szkolenia Celem szkolenia jest uaktualnienie oraz poszerzenie wiedzy dla członków Powiatowej Rady Zatrudnienia. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia i wpisania tematów zajęć oraz treści zajęć w załączniku nr 1 do SIWZ pkt 2 - plan nauczania, natomiast wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia 2.1 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia (10.12.2012 r.) szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia (12.12.2012 r.) z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 16 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia w obiekcie o standardzie minimum czterogwiazdkowym określonym przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. nr 22, poz. 169). 2.3 Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być dwuosobowe wyposażone w dwa łóżka jednoosobowe, zadbane, standardem odpowiadające obiektowi, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, kabina prysznicowa), klimatyzację, sprawny telewizor, lodówkę, telefon, ogrzewanie oraz dostęp do Internetu. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako: - 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) dodatki (pieczywo min. 3 rodzaje, masło), owoce, wraz z kawą, herbatą, mleko, cytryny, cukier, soki owocowe, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, - 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówki, warzywa gotowane oraz kawę, herbatę, mleko, cytryny, cukier, soki owocowe, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, deser - 2 kolacje: zawierające przystawki zimne mięsne i bezmięsne min. 3 rodzaje, dodatki (pieczywo min. 3 rodzaje, masło, sosy itp.), ciepłe danie główne mięsne i bezmięsne (do wyboru), sałatki, kawę, herbatę, mleko, cytryny, cukier, soki owocowe (min. 3 rodzaje), wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, deser (2 rodzaje do wyboru). - 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia, składające się z: kawy, herbaty, mleka, cytryn, cukru, ciastek kruchych (min. 3 rodzaje), soków owocowych (min. 3 rodzaje), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania podczas trwania zajęć ww. produktów. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie, w sali restauracyjnej. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować obsługę kelnerską. Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie na min. 2 dni przed organizowanym szkoleniem przedstawić menu obiadów i kolacji zgodnie z powyższym opisem. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w suchy prowiant tj: minimum 2 kanapki składające się ze świeżego pieczywa z masłem, szynką, serem, sałatą, owoce np. jabłka, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku z owoców w butelkach o pojemności min. 0,33 l podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia w celu możliwości omówienia przez uczestników szkolenia zagadnień poruszanych podczas zajęć. Ponadto Wykonawca w drugim dniu szkolenia zobowiązany będzie do zorganizowania uroczystej kolacji z obsługą kelnerską. 2.5 Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki: - być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia; - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia; - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy; - być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie w przypadku dużej sali, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.); - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu) oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia. 3. Materiały szkoleniowe Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia materiały biurowe i dydaktyczne tzn.: - materiały biurowe: segregator z materiałami dydaktycznymi, długopis, zakreślacz; - materiały dydaktyczne w postaci: * skryptu (w wersji papierowej) obejmującego treścią omawiane zagadnienia, * wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek, * pendrive min. 4 GB na których zapisana zostanie kopia omawianych zagadnień Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo, zawierające aktualne dane oraz obowiązujące na dzień realizacji szkolenia przepisy prawne. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 4. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników szkolenia: min. 13 max 16 osób Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ, kosztów organizacji szkolenia - cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen). W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. 5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych) Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 18 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwę, liczącą średnio 10 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wymagania dotyczące zaświadczeń Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia. 7. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 10.12.2012 do 12.12.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dołączony do oferty Certyfikat jakości usług posiadany przez instytucję szkoleniową/akredytacja kuratora oświaty (szczegóły w SIWZ)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach