Przetargi.pl
Zorganizowanie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu Vademecum pracownika powiatowego urzędu pracy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Sobieskiego 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4261649 , fax. 061 4261162
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sobieskiego 20 20
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4261649, fax. 061 4261162
    REGON: 63969695200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu Vademecum pracownika powiatowego urzędu pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu Vademecum pracownika powiatowego urzędu pracy dla maksymalnie 27 osób, w miejscowości nadmorskiej (w załączniku nr 1 Wykonawca zobowiązany jest określić dokładny adres miejscowości oraz nazwę obiektu w którym odbywać się będzie szkolenie). Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu praktycznego zastosowania przepisów przez pracownika powiatowego urzędu pracy przy wykonywaniu powierzonych zadań, w szczególności zastosowanie standardów usług rynku pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy w powiązaniu z ustawą o Promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Celem szkolenia ma być także wskazanie sposobów efektywnej współpracy pomiędzy poszczególnymi stanowiskami oraz działami w urzędzie, profesjonalne funkcjonowanie powiatowego urzędu pracy pod kątem obsługi i oczekiwań klientów powiatowego urzędu pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia i wpisać tematy zajęć oraz treść zajęć (załączniku nr 1 do SIWZ pkt 2 - plan nauczania), na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, natomiast wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia 2.1 Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 27 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wyjazd z Gniezna dnia 28.09.2012 r. (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) najwcześniej o godzinie 15:30 i nie później niż o godzinie 16:00. 2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdkowym określonym przez Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. nr 22, poz. 169). 2.3 Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być zadbane, standardem odpowiadające obiektowi, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic), ogrzewanie itp. Przewiduje się, że w szkoleniu uczestniczyć będzie 21 kobiet i 6 mężczyzn. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako: - 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło); - 2 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, warzywa gotowane, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana; - 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) w formie bufetu - zawierające przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, - 4 przerwy kawowe podczas merytorycznej części szkolenia, składających się z kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastka. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie w którym będzie odbywało się szkolenie oraz w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu niż sala wykładowa. Pomieszczenie musi być przystosowane do spożywania posiłków (sala restauracyjna). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w tzw. lunch set (suchy prowiant, składający się z minimum 2 kanapek, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku w opakowaniu 0,3 l) podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia, w celu możliwości omówienia przez uczestników szkolenia zagadnień poruszanych podczas zajęć. 2.5 Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki : - być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia; - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia; - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy; - być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie w przypadku dużej sali, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.); - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu) oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie w taki sposób, aby Zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z zapisami w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia. 3. Materiały szkoleniowe Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i dydaktycznych tzn.: - materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zakreślacz; - w wersji papierowej materiały dydaktyczne w postaci: * skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia wraz z wydrukiem prezentacji multimedialnych z częścią do notatek, * kodeksu postępowania administracyjnego, * kodeksu pracy, * ustawy o Promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo, zawierające aktualne dane oraz obowiązujące na dzień realizacji szkolenia przepisy prawne. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 4. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników szkolenia: min. 23 max 27 osób Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w (Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ) tylko całkowitą (czyli obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia) cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen). W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. 5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych) Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 12 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwę, liczącą średnio 10 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wymagania dotyczące zaświadczeń Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Na zaświadczeniu muszą znajdować się wszelkie informacje związane ze szkoleniem tzn. nazwa szkolenia, data przeprowadzonego szkolenia, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w szkoleniu, imię i nazwisko wykładowcy, temat szkolenia, miejsce szkolenia, nazwa firmy przeprowadzającej szkolenie itp. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia. 7. Nadzór wewnętrzny szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, która musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć oraz powinna dysponować telefonem komórkowym. 8. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 28.09.2012 do 30.09.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dołączony do oferty Certyfikat jakości usług posiadany przez instytucję szkoleniową/akredytacja kuratora oświaty (szczegóły w SIWZ)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach