Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: - realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs spawania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: - realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs spawania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs spawania metodą MAG Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalnie 2 os. - maksymalnie 6 osób Ilość godzin - czas trwania szkolenia- kursu spawania metodą MAG nie mniej niż 145 godzin w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne, Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp, lub poza miastem Ostrowem Wielkopolskim z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. Cel kursu: celem kursu spawania jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz uzyskanie wiedzy i umiejętności spawania w technice zgodnej z prowadzonym kursem oraz uzyskanie uprawnień spawalniczych. Opracowanie programu szkolenia zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. W cenie szkolenia: Zapewnienie sali dydaktycznej oraz pracowni spawalniczej wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego (rzutnik, komputer, flipchart, stoły, krzesła, materiały spawalnicze itp.) oraz materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odzież roboczą i ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. W ramach udzielanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu państwowego. Przeprowadzenie oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia książeczki spawacza z uprawnieniami, certyfikat z Instytutu Spawalnictwa, zaświadczenia ukończenia kursu wydanego zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca opłaci wykonanie badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania lekarskie muszą być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Wykonawca przekażę kserokopie zaświadczenia wydanego przez lekarza medycyny pracy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U.nr 169 z 2003r.) i p.poź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego Prowadzenie dokumentacji kursu: sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, protokołu z egzaminu, przeprowadzenie ankiety oceny szkolenia dla uczestników. Zapewnienie cateringu na zajęciach- do 5 godzin szkolenia catering w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) powyżej 5 godzin szkolenia wykonawca zobowiązuje się zapewnić Beneficjentom ciepły posiłek w postaci jednodaniowego obiad - drugie danie. Wymagania dotyczące realizacji szkolenia: czas trwania szkolenia maksymalnie do 30 dni roboczych, liczba godzin szkolenia nie mniej niż 145 godzin zegarowych, w tym zajęcia teoretyczne około 25 do 30 godzin, zajęcia praktyczne około 115-120 godzin. Na zakończenie szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w obecności Egzaminatora - os. podsiadająca uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu. Termin realizacji: Realizacja zamówienia następować będzie w okresie od sierpnia do 15 grudnia 2011 roku w termin szczegółowo określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wplaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach