Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2010-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl/index.dhtml
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektu pn: Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu Stadionu piłkarskiego EURO 2012 we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektu pn: Budowa infrastruktury drogowej w otoczeniu Stadionu Piłkarskiego Euro 2012 we Wrocławiu (nr projektu RPDS.03.01.00-02-044 09). Wytyczne dla Wykonawcy: - Projekt jest wybrany do dofinansowania Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4046 III 10 z dnia 2 marca 2010 roku do dofinansowania w ramach Działania 3.1 Infrastruktura drogowa, Priorytet III Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku (Transport) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; - wykonawca zamówienia obowiązkowo musi stosować wytyczne w zakresie informacji i promocji wynikające z aktualnego Poradnika dla Beneficjentów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz wszelkimi wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej, - wykonawca zamówienia musi stosować wytyczne dotyczące Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Plakaty A2 - zaprojektowanie, wykonanie plakatów informacyjnych A2, papier kredowy min. 150 gr, pełen kolor- 500 szt. Plakaty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Plakaty A4 - zaprojektowanie, wykonanie plakatów informacyjnych A4, papier kredowy 135 gr, pełen kolor- 500 szt. Plakaty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Ulotki informacyjne A5 zaprojektowanie, wykonanie ulotek informacyjnych A5, papier kredowy 120 gr, pełen kolor- 500 szt. Ulotki powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Nośniki elektroniczne - zaprojektowanie wyglądu oraz wgranie prezentacji dotyczącej projektu na nośniku elektronicznym - dysk zewnętrzny (interfejs - USB 2.0, pojemność - 320 GB, prędkość obrotowa - 5400 obr./min) - 30 szt. - dysk zewnętrzny (interfejs - eSATA/USB, pojemność - 500 GB, prędkość obrotowa - 5400 obr./min) - 30 szt. - dysk zewnętrzny (interfejs - eSata/USB pojemność - 1 TB, prędkość obrotowa - 7200 obr./min) - 20 szt. - pendrive 4 GB - 65 szt. - pendrive 16 GB - 60 szt. - pendrive 32 GB - 20 szt. Nośniki powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 oraz zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1.000,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 w zakresie działań w Internecie oraz prasie
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych
Dodano: 2016-03-31 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
Dodano: 2015-11-08 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-02 - Kampania informacyjno-promocyjna nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy (2014-2020) (nr DU-Z.272.73.2015)
Dodano: 2015-07-29 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2015-04-09 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-11 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
Dodano: 2014-10-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektów: 1. Rewitalizacja kamienic komunalnych położonych przy ul. Chrobrego 34A, Niemcewicza 34, Rydygiera 43 we Wrocławiu. 2. Dziedziniec artystyczny - adaptacja budynków oficynowych i wnętrza podwórzowego przy ul. Rydygiera 25-27 we Wrocławiu, na otwarte pracownie artystyczne
Dodano: 2014-09-08 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2014-04-29