Przetargi.pl
Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dowóz posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dowóz całodziennych posiłków regenerujących podczas zajęć wakacyjnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja dla Gimnazjum nr 1 im. Józefa Nojiego w Drezdenku. Szacunkowa ilość posiłków: 25 posiłków (drugie śniadanie +obiad). Wskazana liczby posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Okres i sposób świadczenia usługi: wybrane przez Zamawiającego dni powszednie podczas zimowych wakacji szkolnych, tj. od dnia 20.02.2012r. do dnia 24.02.2012r. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8:00 każdego dnia, z możliwością korekty do godz. 9:00 Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu Zamawiający zobowiązuję się przekazać drogą telefoniczną lub faksem. Posiłki regeneracyjne będą dostarczane / podawane 2 raz dziennie: 1) drugie śniadania w godzinach 10:30 - 11:00 2) obiady w godzinach 13:30 - 14:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków. Schematyczny, sugerowany przez Zamawiającego schemat żywienia / skład całodniowych posiłków regeneracyjnych: Zestaw 1: Drugie śniadanie: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 2: Drugie śniadanie: banan, drożdżówka z makiem, sok jabłkowy o pojemności 250ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 3: Drugie śniadanie: brzoskwinia/ nektarynka, pączek, woda niegazowana o pojemności 250 ml;. Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 4: Drugie śniadanie: jabłko, kanapka, sok pomarańczowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Zestaw 5: Drugie śniadanie: banan, drożdżówka z serem, sok jabłkowy o pojemności 250 ml; Obiad: minimalna zawartość - dwa dania: 1) zupa; 2) danie główne: ziemniaki lub frytki lub kasza gryczana lub kluski lub makaron, surówka z warzyw świeżych, porcja mięsa: kotlet schabowy, gulasz, ryba smażona, filet z kurczaka, sok lub kompot o pojemności 250 ml, przysmak na podwieczorek (jogurt / serek homogenizowany + baton zbożowy); Przygotowanie kanapek na drugie śniadanie. Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. - Pieczywo - bułka duża 100 g lub 2 bułki małe każda min. 50 g smarowana masłem z dwóch stron - Wkład podstawowy: wędlina (szynka, polędwica , pasztet) ser żółty, twarożek - dodatki warzywne: sałatka pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka - dodatki owocowe: jabłko, gruszka mandarynka. Wartość kaloryczna kanapki nie może być niższa niż 500 kcal. Kanapki muszą być dostarczane w dni nauki w szkole w opakowaniach zabezpieczających przed zniszczeniem i pobrudzeniem w czasie transportu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania do Zamawiającego opracowanych dziennych jadłospisów zawierających kaloryczność poszczególnych posiłków. Czas pomiędzy przygotowaniem obiadu, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Przy opracowaniu jadłospisów i naliczaniu odpłatności należy podzielić rację dzienną wg. następujących zasad : 1) drugie śniadanie - 25 %wartości, 2) obiad - 75 %wartości. Obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Posiłki będą dostarczane wraz ze sztućcami i naczyniami plastykowanymi umożliwiającymi spożycie określonego posiłku. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po dostarczonych posiłkach raz dziennie z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godzimy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach