Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-440 Skwierzyna, ul. Przemysłowa 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7170431 , fax. 95 7170431
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Przemysłowa 42 42
    66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie
    tel. 95 7170431, fax. 95 7170431
    REGON: 21044162900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowanie i dostawa gorących obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. z uwzględnieniem diet takich jak: cukrzycowa, wątrobowa, lekkostrawna. Transport posiłków do DPS (w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach należących do Wykonawcy); dostarczanie posiłków do stołówki DPS i odbiór termosów (mycie termosów i pojemników poza siedzibą Zamawiającego). Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie 49 obiadów. Struktura diety: kaloryczność posiłku - nie niższa od 1200 kcal dziennie (w zależności od rodzaju diety). Wyżywienie musi odpowiadać normom żywieniowym zgodnie z obowiązującymi przepisami pod względem ilościowym i jakościowym, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U . z 2010 r. Nr 136, poz. 914 j.t.). Zamawiający wymaga aby codzienne obiady składały się z dwóch dań, tj. zupy i dania głównego oraz z napoju. Zamawiający wymaga aby przynajmniej 4 razy w tygodniu było serwowane główne danie obiadowe mięsne oraz raz w tygodniu danie rybne. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie, wysokiej jakości bez dodatków preparatów zastępczych, preparatów zwiększających objętość i innych wpływających na zmianę smaku, zapachu, konsystencji potraw itp. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości posiłków. O dokładnej ilości zamawianych obiadów Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy, z podaniem informacji o ilości obiadów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia, w ramach ilości posiłków zapotrzebowanych na dany dzień, posiłków dla osób z dietą cukrzycową, wątrobową, lekkostrawną. O dokładnej ilości obiadów dla osób z dietą cukrzycową, wątrobową, lekkostrawną Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy. Zamawiający nie wymaga porcjowania posiłków. Rozdziału posiłków na porcje Zamawiający dokona we własnym zakresie korzystając z posiadanej zastawy stołowej. Obiady muszą być dostarczane do siedziby Zamawiającego: - w poniedziałek, wtorek, środę czwartek i piątek w godz. 13:00 do 14:30, - w sobotę, niedziele i święta w godz.12.00 do 13.00. Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Instytutu Żywienia, zgodnie z obowiązującymi normami w zakładach żywienia zbiorowego oraz uwzględniać potrzeby żywieniowe osób przebywających w placówce z uwzględnieniem diet. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia próbki każdej składowej części potrawy, które pobierane będą po porcjowaniu i przechowywane u Zamawiającego na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. Nr 80, poz. 545). Wartość próbek żywności Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę obiadu . Jadłospis powinien być przygotowany i podpisany przez Wykonawcę i dietetyka w cyklu tygodniowym z podaniem gramatury oraz przedstawiony do zaakceptowania pracownikowi kulinarnemu Zamawiającego lub osoby przez nią upoważnionej na 7 dni przed wprowadzeniem do realizacji. W sytuacjach nagłych niemożliwych do przewidzenia wcześniej odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca. Ilość zamawianych posiłków będzie zmienna z zależności od ilości mieszkańców. Przygotowane posiłki muszą być urozmaicone, nie mogą powtarzać się w ciągu jednej dekady miesiąca z uwzględnieniem sezonowości i tradycji Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy, Sylwestra, Nowego Roku (potrawy świąteczne wywodzące się z tradycji kuchni polskiej). Kuchnia główna, w której będą przygotowywane posiłki, musi posiadać stosowne zezwolenia na wywóz posiłków na zewnątrz wydaną przez właściwy terenowy organ inspekcji sanitarnej. Środki transportu, którymi będą transportowane posiłki, muszą być dostosowane do transportu żywności, posiadać zezwolenie SANEPID-u do transportu żywności, pojemniki transportowe muszą posiadać stosowne atesty oraz zapewniać utrzymanie właściwej temperatury w czasie transportu. Za sposób i jakość przygotowanych posiłków oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego odpowiada Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości, jakości, kaloryczności, walorów smakowych posiłków oraz godzin ich dostarczania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników w związku z wykonaniem usług będących przedmiotem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.dps4.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach