Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Cegłowie w okresie od 01.09.2010 r. 30.06.2013 r.

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 51 , fax. 46 856 03 24
  • Data zamieszczenia: 2010-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Armii Krajowej 87 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 51, fax. 46 856 03 24
    REGON: 75014783400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Cegłowie w okresie od 01.09.2010 r. 30.06.2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Cegłowie w okresie od 01.09.2010 r. 30.06.2013 r. 2. Usługa, o której mowa w punkcie 1 będzie dotyczyć: a) 3 posiłków: śniadanie, obiad (dwa dania) i podwieczorek dla 50 dzieci w wieku 3-5lat w okresie od 01.09.2010 r. 30.06.2013 r. uczęszczających do przedszkola do Gminnego Przedszkola w Cegłowie w ramach realizowanego projektu pn. Szansa na edukację przedszkolną. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. b) 2 posiłków: śniadanie, obiad (dwa dania) dla 13 dzieci w wieku 3-5 lat w okresie od 01.09.2010 r. 30.06.2013 r. uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Cegłowie c) Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczanych gorących posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia ( zwiększenie lub zmniejszenie wynikających z zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 10.00 każdego dnia - z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki. 4. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw, 5. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę ( zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na określonym przez Zamawiającego formularzu. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 6. Dzienny jadłospis obejmuje: Śniadanie: zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko pochodne, kanapka, herbata Obiad: zupa, drugie danie, surówka, kompot lub sok Podwieczorek: kanapka lub słodka bułka (ciasto), lub desery mleczne, owoce (w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny, 7. Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie, 8.Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: 8.30 - 9.00 - dostawa śniadania do przedszkola, 11:30 - 12:00 - dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola, 9. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów. 10. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: - dostarczenie poporcjowanych posiłków na określone miejsce - dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki, 11 Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola obciążają Zamawiającego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-baranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach