Przetargi.pl
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 41 w Zielonej Górze.

Zespół Edukacyjny nr 7 w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-002 Zielona Góra, Stary Kisielin - Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 320 96 53 , fax. 68 320 96 53
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Edukacyjny nr 7 w Zielonej Górze
    Stary Kisielin - Szkolna 14
    66-002 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 320 96 53, fax. 68 320 96 53
    REGON: 36494201300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. https://bip.wrota.lubuskie.pl/psp-starykisielin/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 41 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 41 w Zielonej Górze. a. 70 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze: - zupa – 250 ml, - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety, i inne) lub ryby(filet, kotlet mielony i inne)- 150 g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkiem, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300 g - surówka, jarzyny – 150 g - woda – 200 ml Ilość dni żywieniowych: 177 w terminie od 18 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: ferie zimowe od 04.01.2021r. do 15.01.2021r., przerwa świąteczna od 01.04.2021r. do 06.04.2021r., przerwa egzaminacyjna 25-27.05.2021r., dodatkowy dzień wolny 28.05.2021 r., 04.05.2021r. , 04.06.2021r. , przerwa wakacyjna od 25.06.2021r. do 31.08.2021r., dzień wolny 14.10.2021 r., dni wolne 01.11.2021r., 11.11.2021r., przerwa świąteczno- noworoczna od 23.12.2021r. do 31.12.2021 r. Usługa obejmuje przygotowanie obiadów i dostarczenie ich do Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 27 w Zielonej Górze ul. Stary Kisielin – Szkolna 14, 66-002 Zielona Góra: - wykonawca zapewnia zastawę kuchenną (talerze, kubki, sztućce) Razem 12 390 obiadów. b. 100 całodziennych posiłków na co składa się: śniadanie I, śniadanie II, obiad dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 41 w Zielonej Górze: - śniadanie I: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne - śniadanie II: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa – 250 ml, - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety, i inne) lub ryby(filet, kotlet mielony i inne)- 150 g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkiem, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300 g - surówka, jarzyny – 150 g - woda – 200 ml Ilość dni żywieniowych: 232 w terminie od 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: dni wolne 01.01.2021r. , 06.01.2021r. , 03.05.2021r., 03.06.2021r. przerwa wakacyjna od 12.07.2021r. do 06.08.2021r., dni wolne 01.11.2021r., 11.11.2021r. Razem 23 200 posiłków. 2.Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 12 390 obiadów oraz 23 200 całodziennych posiłków (śniadanie I, śniadanie II, obiad). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę : 1) Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę personel bezpośrednio wykonujący czynności: związane z gotowaniem ( kucharza), pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób z wymogiem spełnienia następujących warunków : a) umowa o pracę na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) co najmniej na okres wykonywania ww. czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia ; b) wymiar czasu pracy co najmniej 1/2 etatu; c) wynagrodzenie nie niższe niż wynagrodzenie za prace ustalone na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.), obowiązujące w danym roku kalendarzowym. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto, 4. Wymagania w zakresie lokalu i transportu: Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował: a) minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu zgodnie z wymaganiami j.w. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. II SIWZ oraz załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 4) Dokumenty składane samodzielnie po otwarciu ofert: Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.szkola.kisielin.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn.zm.) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ, z wyjątkiem przypadku , gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach