Przetargi.pl
Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i dowóz posiłków do Żłobka Gminnego w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: usługi 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering – przygotowanie i dowóz całodziennych posiłków dla Żłobka Gminnego w Drezdenku. Miejsce dostawy: Żłobek Gminny ul. Mickiewicza 4A, 66-530 Drezdenko. 3. Szacunkowa ilość posiłków: 15240 posiłków (śniadanie, zupa, drugie danie, podwieczorek). Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. 4. Okres i sposób świadczenia usługi: dni powszednie od dnia 02.01.2021r. do 31.12.2021r. 5. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci – zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 15:00 dnia poprzedzającego wydanie posiłków. Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu dzieci Zamawiający zobowiązuję się przekazać drogą telefoniczną lub faksem. Posiłki będą dostarczane 3 razy dziennie: 1) śniadanie o godz. 8:00 2) drugie danie o godz. 10:30 3) zupa i podwieczorek o godz. 13:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia / podania posiłków. 6. Wykonawca zobowiązuje się do układania jadłospisów i przygotowywania posiłków zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego zawartymi w Poradniku „Żywienie dzieci w żłobkach” Praktyczne wprowadzenie aktualnych norm i zaleceń. Według aktualnych norm żywienia dla populacji Polski z 2017r. Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Zamawiającego jeden raz na dwa tygodnie opracowania dziennych jadłospisów zawierających kaloryczność poszczególnych posiłków. Czas pomiędzy przygotowaniem obiadu, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Posiłki będą dostarczane wraz ze sztućcami i naczyniami wielokrotnego użytku, umożliwiającymi spożycie określonego posiłku, jak i ich nakładanie. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do nakładania i spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po dostarczonych posiłkach raz dziennie z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godzimy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. 7. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: przygotowanie posiłków, dowóz posiłków. Sposób dokumentowania spełnienia obowiązku oraz karę za niespełnienie obowiązku określono we wzorze umowy. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). Zatrudnienie powinno obejmować okres rozpoczynający się nie później niż 15 dni od dnia zawarcia umowy do ostatniego dnia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 15 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach