Przetargi.pl
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i uczniów Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Bolesława Chrobrego w Biskupiach.

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach ogłasza przetarg

  • Adres: 62-007 Biskupice, Biskupice 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8152 111 , fax. 0-61 8152 112
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Biskupicach
    Biskupice 2 2
    62-007 Biskupice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8152 111, fax. 0-61 8152 112
    REGON: 30070084000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i uczniów Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Bolesława Chrobrego w Biskupiach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i uczniów z Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Bolesława Chrobrego w Biskupicach 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych (zupa +drugie danie) do Zespołu Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. Bolesława Chrobrego w Biskupicach w liczbie ok. 85 porcji dziennie. b) zestaw posiłku stanowi przemiennie: - zupa (300 ml) + drugie danie: ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza (200g) lub pyzy (200g), mięso (100 g) lub ryba (170 g) lub kotlet z jajka (130 g) lub gołąbek z sosem (200 g) lub gulasz mięsny (200 g) lub bigos (200g) +surówka (150 g) lub warzywa gotowane (150 g) - zupa (300 ml) + drugie danie (300 g) tj. naleśniki z dodatkiem (np. owoce, ser itp.) lub pierogi z nadzieniem lub racuchy ze śmietaną lub placki ziemniaczane (z dodatkiem) lub łazanki; c) dostarczane posiłki muszą być urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej, przygotowane zgodnie z zasadami żywienia dzieci i młodzieży, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków musi dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku i zapachu, konsystencji, sposobu przyrządzania potraw; d) Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zlecaną wartość energetyczną ( od 530 do 680 kcal) oraz uwzględnić normy produktów każdej z grup, należy także brać pod uwagę wartość odżywczą przygotowanych posiłków; e) Wykonawca zobowiązany jest do porządzenia i dostarczenia dziesięciodniowego jadłospisu na 4 dni przed pierwszym dniem dostawy w celu akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku jej braku Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia poprawek. f) Posiłki mają być dostarczane w pojemnikach zbiorczych przystosowanych do kontaktu z żywnością (posiadające atest) i utrzymujących odpowiednią temperaturę posiłku. Zamawiający posiada jeden zestaw (3 pojemniki) pojemników do wykorzystania przez Wykonawcę. Dla dzieci ze Szkoły Podstawowej drugie danie ma być dostarczane w pojemnikach jednorazowych (styropianowych), dopuszczonych do kontaktu z żywnością oraz właściwościach pozwalających na utrzymanie temperatury posiłków. Liczba posiłków w pojemnikach jednorazowych (II danie) wynosi około 35 procent zamawianych posiłków. g) Ze względu na posiadanie jednego zestawu pojemników na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek odbierania pojemnika w godzinach popołudniowych albo w dniu następnym z samego rana. h) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych zgodnie z obwiązującymi przepisami. i) Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Zamawiającego j) Zamawiający będzie informował o szacunkowej liczbie posiłków ( dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola oddzielnie) na dzień dostawy do godziny 15.00 w dniu poprzedzającym dostawę, telefonicznie lub faksem, jednakże potwierdzenie ostateczne dokładnej liczby posiłków Zamawiający zgłosi do godz. 9.00 w dniu dostawy. Liczba posiłków jest znacznie niższa w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, ferii zimowych oraz w miesięcy sierpniu k) Zamawiający informuje, iż w miesiącu lipcu nastąpi przerwa w dostawach posiłków. łączna liczba dni dostaw wynosi ok. 198. l) Posiłki muszą być dostarczone do godz. 11.20 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie: - zgodności dostarczonych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym - podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków: - zupy - temperatura 75 °C (?3°C) - II danie - temperatura 65°C (?3°C).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego określonego w dziale III pkt 1 SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy PZP, sporządzone według wzoru 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP 1.4. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.5. Pozytywna opinia SANEPID-u - dopuszczająca wykonawcę do wykonywania przedmiotowego zamówienia (przygotowanie posiłków, transport) aktualnej na dzień składania ofert 1.6. Wykaz zawierający potwierdzenie zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi- przygotowanie oraz dostarczanie posiłków w ilości min. 60 dwudaniowych obiadów 1.7. dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 1.8. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione ( załączyć w przypadku gdy konieczne) 1.9. Oświadczenie o podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola-biskupice.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach