Przetargi.pl
”Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Gościnie – Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi”

ZESPÓŁ SZKÓŁ W GOŚCINIE - PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943512156
  • Data zamieszczenia: 2023-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ W GOŚCINIE - PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
    ul. Kościuszki 5
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943512156
    REGON: 330035508
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolegoscino.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Gościnie – Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodzienna obsługa w zakresie żywienia dzieci w wieku od 2,5 do 7 lat uczęszczających do Zespołu Szkół w Gościnie – Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi. 2. Zamówienie obejmuje przygotowanie, dostawę i wydanie posiłku składającego się ze śniadania (rozumianego, jako pierwsze i drugie śniadanie), pełnego dwudaniowego obiadu i podwieczorku dla około 156 dzieci.3. Dostawa obywać się będzie przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, z uwzględnieniem planowanej przerwy wakacyjnej, o ile ona będzie miała miejsce. 4. Całodniowy posiłek jednego dziecka, zwany dalej posiłkiem, składa się z 4 wymienionych form żywieniowych: śniadanie (rozumiane, jako pierwsze i drugie śniadanie), dwudaniowy obiad, podwieczorek.5. Zamawiający informuje, że rodzice dzieci w trakcie podpisywania deklaracji dokonują ostatecznie wyboru posiłków uwzględniając czas pobytu dziecka w przedszkolu. 6. Dzienna szacunkowa ilość posiłków:1) Śniadanie – ilość – 156 szt. 2) Obiad – ilość – 145 szt. 3) Podwieczorek – ilość 145 szt. 7. Szacunkowa ilość posiłków w okresie realizacji zamówienia, tj. od 1 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r., przy założeniu 100 % frekwencji dzieci: 1) Śniadanie – ilość 32 127 szt. 2) Obiad – ilość 29 580 szt. 3) Podwieczorek – ilość 29 580 szt. 4) Łączna ilość posiłków – ilość 91 287 szt. 8. Posiłki będą wydawane z zachowaniem cyklu: a) Śniadanie 1.:  godz. ok. 8:30 – grupa 1 – 77 os.;  godz. ok. 9:00 – grupa II – 79 os.; (godziny mogą ulec zmianie)b) Śniadanie 2:  godz. ok. 10:15 – grupa 1 – 77 os.;  godz. ok. 10:45 – grupa II – 79 os.; (godziny mogą ulec zmianie)c) Obiad:  godz. 12:00 – grupa 1 – 26 os.;  godz. 12:30 – grupa II – 60 os.;  godz. 13:00 – grupa III – 59 os. (godziny mogą ulec zmianie)d) Podwieczorek ok. godz. 14:00 dostarczany razem z obiadem w formie gotowych do wydania jednorazowych porcji, nie wymagających dodatkowych czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1- 6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:tj. posiadają uprawnienia stwierdzone aktualną decyzją terenowo podległego Państwowego Inspektora Sanitarnego dot. zakładu przygotowującego posiłki, o której mowa w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz.2021 ze zm.) potwierdzające, że:a) obiekt spełnia wymagania higieniczno – zdrowotne do żywienia zbiorowego;b) Wykonawca może produkować i obracać żywnością, czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz. Decyzja musi dotyczyć prowadzenia żywienia zbiorowego i realizacji usługi w systemie cateringowym.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:1. tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum jedną usługę z zakresu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia trwającej przez okres co najmniej 10 miesięcy o wartości, nie mniej niż 150 000,00 zł brutto.2. tj. dysponują lub będą dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.3. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego.4. Zamawiający oceni zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia – na podstawie oświadczenia zawartego w treści oferty.5. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach/dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach