Przetargi.pl
przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków w siedzibie Zamawiającego dla uczniów i wychowanków uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze ul. Zawada-Szkolna 24 tj. Szkoły Podstawowej nr 28 oraz Miejskiego Przedszkola nr 44

ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE ogłasza przetarg

  • Adres: 66-001 Zielona Góra, Zawada-Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683211268, 683211268
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ EDUKACYJNY NR 8 W ZIELONEJ GÓRZE
    Zawada-Szkolna 24
    66-001 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683211268, 683211268
    REGON: 364942020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pspzawada.gminazg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków w siedzibie Zamawiającego dla uczniów i wychowanków uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze ul. Zawada-Szkolna 24 tj. Szkoły Podstawowej nr 28 oraz Miejskiego Przedszkola nr 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków w siedzibie Zamawiającego dla uczniów i wychowanków uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze ul. Zawada-Szkolna 24 tj. Szkoły Podstawowej nr 28 oraz Miejskiego Przedszkola nr 44. Usługa ma polegać na samodzielnej produkcji obiadów w pomieszczeniach Zamawiającego na bazie półproduktów najwyżej jakości dostarczonych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego oraz podawanie posiłków w jego stołówce. Wymaga się, aby potrawy (w tym mięso) było przygotowywane w kuchni Zamawiającego. Zupy, kasze, makarony, ryże, ziemniaki (dodatki skrobiowe) oraz kompoty również mają być gotowane w pomieszczeniach Zamawiającego. CPV – 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9 1) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Zielonej Górze: a) w liczbie maksymalnie dziennie 100 obiadów, maksymalna ilość posiłków łącznie: 17 900szt. 2) dla wychowanków Miejskiego Przedszkolna nr 44 w Zielonej Górze: a) posiłku całodziennego ( śniadanie, obiad, podwieczorek) w liczbie maksymalnej dziennie 60 posiłków, maksymalna liczba posiłków łącznie: 14 040 szt. 2.Wykonawca zapewnia: zastawę kuchenną (talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) oraz sprzęt i wyposażenie niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotowego zamówienia (tj. lodówki, zmywarkę, garnki, patelnie itp.), osobę do obsługi przygotowania i wydawania posiłków w wyznaczonych godzinach - zgodnie z harmonogramem pracy Szkoły i Przedszkola, zmywania i wyparzania oraz zabezpieczania naczyń do czasu następnego posiłku - zatrudnioną na umowę o pracę na czas trwania umowy. 3. Całość przedmiotu zamówienia wynosi do 17900szt. obiadu składającego się z zupy, drugiego dania, surówki, owocu i kompotu oraz 13620 szt. posiłków - całodziennego wyżywienia - śniadanie, obiad, podwieczorek. 4. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty po 6 jadłospisów dla poszczególnych grup wiekowych - zbilansowane, urozmaicone (dany zestaw potraw nie pojawia się 3-4 krotnie w ciągu m-ca) na sezony: jesienno-zimowy i wiosenno-letni uwzględniający warzywa i owoce sezonowe) rozpisane na dekady (1 dekada to 10 dni) wraz z gramaturą, dokładnym opisem posiłków, wyszczególnieniem składników, podaniem wartości kalorycznej oraz wskazaniem alergenów: - dla uczniów Szkoły Podstawowej posiłek powinien pokryć ok. 35 % dziennego zapotrzebowania energetycznego; - dla wychowanków Miejskiego Przedszkola posiłek powinien pokryć ok. 75% dziennego zapotrzebowania energetycznego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: 1) Zamawiający na czas realizacji zadania udostępnia pomieszczenia składające się z trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 60,26 m², znajdujące się w budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 w Zielonej Górze na nieruchomości oznaczonej, jako działką nr 659/3 oraz w wyznaczonych godzinach stołówkę, znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej Nr 28 w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 24. 2) Za udostępnienie pomieszczeń do przygotowywania i serwowania posiłków Wykonawca zapłaci Zamawiającemu na podstawie umowy czynsz w wysokości 300,00 brutto (słownie: trzysta złotych złotych) miesięcznie. Brak terminowej wpłaty za udostępnienie pomieszczeń może być podstawą do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 3) Oprócz czynszu, Wykonawca będzie ponosił koszty związane z wywozem nieczystości stałych. 4) Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. Na najem lokalu zostanie zawarta odrębna umowa. 5) Koszt przystosowania Lokalu do wymogów SANEPID leży po stronie Wykonawcy. Pomieszczenia udostępniane przez Zamawiającego wymagają dodatkowego wyposażenia w sprzęt kuchenny niezbędny do prawidłowego realizowania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. Wykonawca wyposaży te pomieszczenia w niezbędny mu sprzęt do wykonania usługi na własny koszt. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz wynajmowanych pomieszczeń. Wszelkie dodatkowe wyposażanie wynajmowanego bloku żywieniowego dokonywane będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie tego mienia przed wypadkami losowymi i kradzieżą. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za ich ewentualną kradzież lub zniszczenie. W trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przeglądów nakazanych obowiązującymi przepisami prawa i ponoszenia wszelkich związanych z tym kosztów. 7) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń stołówki i kuchni. 6. Ogólne wymagania dla Wykonawcy: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm. ) osoby bezpośrednio wykonujące czynności: związane z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) tj. zachowa w tajemnicy wszelkie informacje poufne, których dowiedział się w czasie realizacji zadania, jak również o wygaśnięciu umowy z jakiejkolwiek przyczyny. Przez informacje poufną należy rozumieć każdą informację, której ujawnienie osobom trzecim może wyrządzić jakąkolwiek szkodę. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował : a. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, b. lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę : 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.pspzawada.gminazg.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r,. poz. 798,650, 1637 i 1669) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ. 3.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ( na wezwanie ) , którego oferta została najwyżej oceniona : 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom , zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców . 3.5. Z treści dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt 3.1 -3.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie , iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 3.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.6.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.6. SIWZ. 3.8. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający, b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty, c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach