Przetargi.pl
Przetworzenie analogowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych w skalach od 1:500 do 1: 5000, znajdujących się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli na rastrowe mapy numeryczne w układzie państwowym 2000 dla systemu GEO - INFO

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetworzenie analogowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych w skalach od 1:500 do 1: 5000, znajdujących się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli na rastrowe mapy numeryczne w układzie państwowym 2000 dla systemu GEO - INFO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego prac geodezyjnych polegających na przetworzenie analogowych map sytuacyjno - wysokościowych oraz map zasadniczych w skalach od 1:500 do 1: 5000, znajdujących się w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli na rastrowe mapy numeryczne w układzie państwowym 2000 dla systemu GEO - INFO V w wersji 8.1.1.10. o ogólnej ilości 2144 arkuszy zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ, w skład którego wchodzą: 1.1.opis przedmiotu zamówienia 1.2.warunki techniczne wykonania map rastrowych w układzie 2000; 1.2.1.zestawienie wyników kalibracji - tabela; 1.2.2.charakterystyka map syt. - wysokościowych oraz zasadniczych zasobu PODGiK w Nowej Soli. 2.Zasób geodezyjny PODGiK w Nowej Soli obejmuje około 2845 sekcji lub arkuszy map sytuacyjno-wysokościowych lub zasadniczych z czego około 701 pierworysów, 1620 pierworyso-matryc oraz około 524 matryce. Wymienione ilości map mogą się różnic minimalnie od stanu faktycznego ze względu na przeprowadzanie ich inwentaryzacji w trakcie normalnej pracy PODGiK, czyli ciągłym wypożyczaniu na zewnątrz w celu bieżącej aktualizacji przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego. Ze względu na różne metody zakładania map można określić, że map wykreślonych ręcznie jest około 521, wykreślonych przy użyciu sprzętu geodezyjnego około 2003 a wykreślonych przez plotery około 321. Niewielka część funkcjonujących map, w ilości około 176, nie posiada wykreślonych krzyży siatki kwadratów. Stan techniczny map przewidzianych do przetworzenia generalnie jest dobry, ale około 199 sztuk jest fizycznie uszkodzona (głównie kalki) a w szczególności występują na nich odpryski wierzchniej warstwy kreślarskiej (dotyczy matryc wykonanych techniką fotomechaniczną). Część map posiada treść wykreśloną nie tylko czarnym tuszem ale i w kolorach, a mianowicie około 108 sztuk posiada rzeźbę wykreślona w kolorze sepii a około 190 sztuk posiada uzbrojenie wykreślone w kolorach. W wyniku częstej aktualizacji niektórych map doszło do ich zabrudzenia i ocenia się że około 15% map jest zabrudzona s stopniu średnim lub dużym. 3. Etapy technologiczne przetworzenia map syt-wys oraz map zasadniczych na numeryczne mapy rastrowe w układzie 2000 z południkiem osiowym 15 stopni. Technologię przetworzenia map analogowych na numeryczne mapy rastrowe przedstawiono w 9 etapach. Po realizacji każdego z etapów od 1 do 6 należy bezwzględnie dokonać archiwizacji powstałych danych numerycznych. Etap 1: Zeskanowanie wszystkich powyżej wymienionych map syt-wys oraz zasadniczych (niezależnie od funkcji) w formacie .TIF z kompresją PACKBIT lub GROUP 4, Etap 2: Kalibracja do układu 1965 zeskanowanych map, Etap 3: Usuniecie z rastrów treści opisu poza ramkowego oraz linii ramki i krzyży siatki., Etap 4: Transformacja rastrów skalibrowanych w układzie 1965 do układu 2000, Etap 5: Założenie w systemie GEO-INFO V bazy zasobów geodezyjnych - obiekt GOSZZG- obszarów dla których opracowano rastry w układzie 2000, Etap 6: Czyszczenie zeskanowanych map, Etap 7: Analiza wyników kalibracji zasobu mapowego PODGiK oraz ewentualne przedstawienie propozycji sposobu podniesienia dokładności skalibrowanych map, Etap 8: Sporządzenie sprawozdania technicznego z całości wykonanych prac. Etap 9: Skompletowanie operatu technicznego. Ze względu na trudność oszacowania - przed wykonaniem skanowania map - rzeczywistego nakładu pracy potrzebnego do ich uczytelnienia w drodze czyszczenia rastra, Zamawiający odstępuje w ramach niniejszego zamówienia od realizacji etapu 6. 4.Szczegółowe zasady wykonania niniejszego zadania zostały opisane w WARUNKACH TECHNICZNYCH stanowiących załącznik do SIWZ. 5.Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dziennika Robót. 6.Wszystkie prace stanowiące przedmiot niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca robót jest obowiązany wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcjami technicznymi i zaleceniami właściwych rejonowo ośrodków dokumentacji geodezyjno - kartograficznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia , Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: tj. dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.5. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w Rozdz. XIV SIWZ. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryteriów spełnia / nie spełnia, w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) - załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę); b. dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. litera a ); c. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz.XIII pkt.1.2) lit.a) - załącznik nr 3 do SIWZ oraz następujące dokumenty: tj.:kserokopia- potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę -dokumentu/-ów stwierdzająca, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, 1.4. oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ) - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: 2.1. Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą; 2.2. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 2.3. w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645): 3.1.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XIV ust.1 niniejszej SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2.Przedmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; ważność dokumentów jak w ppkt 3.2. 4. Na kompletną ofertę składają się : a) formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 - załącznik nr 2 do n SIWZ; c) wykaz osób - załącznik nr 3 do SIWZ; d) formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; e) Wykaz podwykonawców- załącznik nr 5 do SIWZ; f) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w Rozdz. XIV specyfikacji; 5.Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach