Przetargi.pl
Wykonanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków oraz geodezyjnych podziałów nieruchomości położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków oraz geodezyjnych podziałów nieruchomości położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. WYKONAWCA będzie otrzymywał sukcesywnie z Wydziału Geodezji i Katastru zlecenia wykonania poszczególnych prac geodezyjnych, dotyczących określonych nieruchomości. Ilość i rodzaj zleconych prac ustala Wydziału Geodezji i Katastru. Nie będą zlecane wyrysy i wypisy nie wymagające weryfikacji w terenie. 2. Co najmniej 69 działek ewidencyjnych będzie wydzielanych w ramach regulacji pasów drogowych. Dlatego część przeznaczonych do podziału działek jest znacznej długości (np. ul.Śląska lub ul.Walczaka) Podziały te będą wykonywane na podstawie art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. Przy tych podziałach nie przewiduje się odszukiwania punktów granicznych przed podziałem. Liczba punktów granicznych, które powinny być wyznaczone i zastabilizowane po podziałach nie przekroczy liczby 30. 3. Wykonując zamówienie WYKONAWCA jest obowiązany: 1) przeprowadzić badanie ksiąg wieczystych oraz innych dokumentów stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości; 2) przeprowadzić analizę materiałów uzyskanych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartogra?ficznej (ODGK), w tym sprawdzić kameralnie, czy przebieg granic ujawniony w ewidencji gruntów i budynków jest zgodny z przebiegiem wynikającym z dokumentów archiwalnych oraz obliczyć powierzchnie działek; 3) sprawdzić kameralnie, czy przebieg granic ujawniony w ewidencji gruntów i budynków jest zgodny z przebiegiem ujawnionym w księdze wieczystej; 4) sporządzić wykazy synchronizacyjne dokumentujące zmiany danych ewidencyjnych zaistniałe od stanu ujawnionego w dokumentach stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości do aktualnego stanu ewidencyjnego; 5) sporządzić dokumentację umożliwiającą aktualizację bazy danych EGiB (w tym granic i powierzchni działek, rodzajów, granic i powierzchni użytków oraz położenia i powierzchni budynków) oraz aktualizację bazy danych BDOT500 w zakresie części przynależnych do budynków oraz ewidencji miejscowości, ulic i adresów; 6) sporządzić dokumenty umożliwiające połączenie działek ewidencyjnych - jeżeli zlecenie obejmuje taki połączenie; 7) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki. 4. W wypadku zamówienia na wykonanie podziału nieruchomości WYKONAWCA jest obowiązany ponadto: 1) wykonać geodezyjny pomiar sytuacyjny elementów zagospodarowania terenu niezbędnych dla projektu podziału; 2) uzgodnić z ZAMAWIAJĄCYM szczegółowy przebieg planowanych linii podziału; 3) sporządzić po 1 egzemplarzu wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz kopii mapy katastralnej dla każdej działki przed podziałem (załączniki do dokumentacji w sprawie zatwierdzenia podziału nieruchomości); 4) na kopii mapy zasadniczej, uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu, opracować projekt podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian gruntowych i wykazami synchronizacyjnymi, w ilości po 4 + ilość stron egzemplarzy - osobno dla każdej działki ewidencyjnej - oraz pozostałe dokumenty niezbędne do zatwierdzenia podziału; 5. Jeżeli będzie to uzasadnione specyfiką zlecenia WYKONAWCA może być obowiązany do: 1) sprawdzenia w terenie położenia wybranych szczegółów terenowych; 2) identyfikacji lub wyznaczenia i stabilizacji wskazanych punktów granicznych, należących do działek objętych podziałem lub przeznaczonych do połączenia z działkami wydzielonymi w wyniku podziału, a jeśli stabilizacja uległa zniszczeniu - do wznowienia znaków granicznych; 3) okazania właścicielom i ZAMAWIAJĄCEMU zidentyfikowanych, zastabilizowanych lub wznowionych zgodnie z punktem 2 znaków granicznych; 4) sporządzenia protokołów okazania, zawierających elementy wymienione w § 30 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 5) opracowania wstępnego projektu podziału nieruchomości - wstępny projekt podziału należy opracować na kopii mapy zasadniczej uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu, w ilości 3+ilość stron egz.- osobno dla każdej działki ewidencyjnej; 6) wyznaczenia i utrwalenia na gruncie trwałymi znakami granicznymi z podcentrami a jeżeli warunki terenowe będą to uniemożliwiać - zamarkowania - wskazanych nowych punktów granicznych; 7) okazania właścicielom i nabywcom nieruchomości oraz ZAMAWIAJĄCEMU punktów granicznych opisanych w podpunkcie 6; 8) okazania punktów granicznych opisanych w podpunktach 2 i 6 nabywcom nieruchomości wyłonionym po wykonaniu dokumentacji podziałowej a przed końcem roku następnego po roku zakończenia zamówienia. 6. W wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków lub położonej w obszarze zabytkowym WYKONAWCA jest obowiązany sporządzić 2 dodatkowe egzemplarze projektu podziału, a jeżeli będzie wykonywany wstępny projekt podziału - wstępnego projektu podziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach