Przetargi.pl
Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, geodezyjnych podziałów oraz wznowień znaków granicznych i wyznaczeń punktów granicznych

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, geodezyjnych podziałów oraz wznowień znaków granicznych i wyznaczeń punktów granicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Zadanie częściowe nr 1: Wykonanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego oraz geodezyjnych podziałów nieruchomości. 1. Przedmiot zamówienia opisany jest kodami CPV: 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. 2. WYKONAWCA będzie otrzymywał z Wydziału Geodezji i Katastru zlecenia wykonania poszczególnych prac geodezyjnych, dotyczących określonych nieruchomości, sukcesywnie w miarę otrzymywania zamówień od Wydziałów Urzędu Miasta. Ilość i rodzaj zleconych prac zależeć będzie od ilości otrzymanych zamówień. Nie będą zlecane wyrysy i wypisy nie wymagające weryfikacji w terenie. 3. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać wyrysy i wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz geodezyjne podziały nieruchomości położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski, zlecone przez ZAMAWIAJĄCEGO do dnia: -5 listopada 2013 roku, w przypadku wykonywania podziałów, -29 listopada 2013 roku, w przypadku wykonywania wypisów i wyrysów. 4. Wykonawca jest obowiązany: 1) przeprowadzić badanie księgi wieczystej lub innych dokumentów stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości; 2) przeprowadzić analizę materiałów uzyskanych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartogra-ficznej (ODGK); 3) sprawdzić kameralnie zgodność położenia punktów granicznych ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem ujawnionym w księdze wieczystej, w zakresie zgodnym z rodzajem zlecenia; 4) dokonać wyznaczenia punktów granicznych i wznowienia znaków granicznych działek objętych podziałem lub przeznaczonych do połączenia z działkami wydzielonymi w wyniku podziału; 5) wykonać pomiary geodezyjne i sporządzić dokumentację umożliwiającą aktualizację ewidencji gruntów i budynków - z uwzględnieniem m.in. użytków, części przynależnych do budynków i ewidencji miejscowości, ulic i adresów; 6) w wypadku wykonywania podziałów nieruchomości wykonać przed wstępnym projektem pomiary geodezyjne elementów zagospodarowania terenu niezbędnych dla projektu podziału; 7) sporządzić wykazy synchronizacyjne, obejmujące zmiany danych ewidencyjnych zaistniałe od stanu ujawnionego w dokumentach stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości do aktualnego stanu ewidencyjnego; 8) sporządzić dokumentację umożliwiającą połączenie działek ewidencyjnych - jeżeli zlecenie obejmuje taki połączenie; 9) sporządzić po 1 egzemplarzu wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz kopii mapy katastralnej dla każdej działki przed podziałem (załączniki do dokumentacji w sprawie zatwierdzenia podziału nieruchomości); 10) sporządzić wstępny projekt podziału nieruchomości, w ilości 3+ilość stron egzemplarzy; 11) sporządzić projekt podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian gruntowych i wykazami synchronizacyjnymi, w ilości po 5 + ilość stron egzemplarzy, osobno dla każdej działki ewidencyjnej - jeżeli będzie to wymagane - oraz pozostałe dokumenty niezbędne do zatwierdzenia podziału; 12) sporządzić 2 dodatkowe egzemplarze wstępnego projektu podziału lub projektu podziału (zależnie od wymagań) w wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków lub położonej w obszarze zabytkowym; 13) wyznaczyć i zastabilizować trwałymi znakami granicznymi z podcentrami a jeżeli warunki terenowe będą to uniemożliwiać - zamarkować - wszystkie niezastabilizowane punkty graniczne działek ewidencyjnych wydzielonych w wyniku podziału; 14) okazać punkty graniczne właścicielom i nabywcom nieruchomości oraz ZAMAWIAJĄCEMU; 15) okazać punkty graniczne nabywcom nieruchomości wyłonionym po wykonaniu dokumentacji podziałowej a przed końcem roku następnego po roku zakończenia zamówienia; 16) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki. 5. WYKONAWCA obowiązany jest złożyć u ZAMAWIAJĄCEGO wymagane dokumenty w następujących terminach: 1) czterech tygodni od otrzymania zlecenia na wykonanie wypisu i wyrysu - wymagane wyrysy i wypisy wraz z protokołami i wykazami - z tym, że w jednym tygodniu można zamówić wyrysy i wypisy dla nie więcej niż 20 działek ewidencyjnych a dla nie więcej niż 5 działek termin wykonania może być skrócony do siedmiu dni; 2) dziesięciu tygodni od otrzymania zamówienia na wykonanie geodezyjnego podziału nieruchomości kopie protokołów wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, wykazy zmian danych ewidencyjnych (jeżeli będą wymagane przed podziałem) oraz wstępne projekty podziałów (jeżeli nie będą wymagane - projekty podziałów) wraz z dokumentami wymaganymi art. 97 ustawy o gospodarce nieruchomościami, z tym, że 2 podziały mogą być zlecone z czternastodniowym terminem wykonania tych dokumentów; 3) trzech tygodni od otrzymania postanowienia opiniującego podział - projekty podziałów wraz z dokumentami wymaganymi do zatwierdzenia podziałów; 4) ośmiu tygodni od otrzymania zatwierdzonego projektu podziału - wykazy zmian danych ewidencyjnych (jeżeli będą wymagane po podziale), wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków oraz kopie protokołów wyznaczenia i utrwalenia na gruncie punktów granicznych. B. Zadanie częściowe nr 2: Wykonanie wznowień znaków granicznych i wyznaczeń punktów granicznych. 1. Przedmiot zamówienia opisany jest kodami CPV: 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1. 2. WYKONAWCA będzie otrzymywał z Wydziału Geodezji i Katastru zlecenia na wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych sukcesywnie w miarę otrzymywania zamówień od Wydziałów Urzędu Miasta. Ilość zleconych prac zależeć będzie od ilości otrzymanych zamówień. Jeżeli na podstawie posiadanej dokumentacji pracownicy Wydziału Geodezji i Katastru odszukają w terenie znaki graniczne, wznowienia tych znaków nie będą zlecane. 3. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać prace geodezyjne polegające na wznowieniu znaków granicznych lub wyznaczeniu punktów granicznych położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski, zlecone przez ZAMAWIAJĄCEGO do dnia 13 grudnia 2013 roku. 4. WYKONAWCA jest obowiązany: 1) przeprowadzić analizę materiałów uzyskanych z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; 2) dokonać geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych mających na celu wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych; 3) zastabilizować trwałymi znakami granicznymi z podcentrami wszystkie wskazane punkty graniczne, chyba że warunki terenowe będą umożliwiać jedynie markowanie punktów; 4) okazać wznowione znaki graniczne lub wyznaczone punkty graniczne właścicielom sąsiednich nieruchomości, nabywcom działek oraz ZAMAWIAJĄCEMU; 5) sporządzić protokół zawierający wyniki wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, w tym szkic graniczny określający położenie wznowionych znaków granicznych lub wyznaczonych punktów granicznych w odniesieniu do granic działek ewidencyjnych i trwałych szczegółów terenowych; 6) wyniki pomiarów przekazać do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 5. WYKONAWCA obowiązany jest wykonać prace geodezyjne w terminie 8 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach