Przetargi.pl
Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wyrysów i wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynków

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie na terenie miasta Gorzów Wielkopolski geodezyjnych podziałów nieruchomości oraz wyrysów i wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONAWCA będzie otrzymywał z Wydziału Geodezji i Katastru zlecenia wykonania poszczególnych prac geodezyjnych, dotyczących określonych nieruchomości, sukcesywnie w miarę otrzymywania zamówień od Wydziałów Urzędu Miasta. Ilość i rodzaj zleconych prac zależeć będzie od ilości otrzymanych zamówień. Nie będą zlecane wyrysy i wypisy nie wymagające weryfikacji w terenie. WYKONAWCA zobowiązuje się wykonać wyrysy i wypisy z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz geodezyjne podziały nieruchomości położonych na terenie miasta Gorzów Wielkopolski, zlecone przez ZAMAWIAJĄCEGO do dnia: -4 listopada 2011 roku, w przypadku wykonywania podziałów, -30 listopada 2011 roku, w przypadku wykonywania wypisów i wyrysów. Wykonawca jest obowiązany: a) przeprowadzić badanie księgi wieczystej lub innych dokumentów stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości (najczęściej są to decyzje komunalizacyjne), chyba że Urząd Miasta posiada aktualne dokumenty jednoznacznie potwierdzające wpis do księgi wieczystej; b) sporządzić wykazy synchronizacyjne, obejmujące zmiany danych ewidencyjnych zaistniałe od stanu ujawnionego w dokumentach stwierdzających tytuł prawny do nieruchomości do aktualnego stanu ewidencyjnego; c) uzgodnić granice i powierzchnie opracowywanych działek ewidencyjnych ze stanem prawnym nieruchomości: należy sprawdzić powierzchnie działek oraz położenie punktów granicznych (kameralnie a w przypadku podziału nieruchomości również terenowo) pod względem zgodności ze stanem wieczystoksięgowym oraz z archiwalnymi i aktualnymi danymi ewidencyjnymi; d) zaktualizować mapę zasadniczą w zakresie ewidencji gruntów i budynków - z uwzględnieniem m.in. użytków, części przynależnych do budynków i zgodnej ze stanem prawnym numeracji porządkowej nieruchomości - oraz - w wypadku podziałów - w zakresie innych elementów zagospodarowania terenu niezbędnych dla projektu podziału; e) jeżeli zamówienie obejmie połączenie działek ewidencyjnych przed sporządzeniem wypisu i wyrysu albo podziału nieruchomości - dokonać dodatkowo odpowiednich zmian na mapie zasadniczej, sporządzić właściwe wykazy zmian danych ewidencyjnych, poświadczyć je w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i przekazać do ewidencji gruntów i budynków; f) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, po 1 egz. osobno dla każdej działki przed podziałem (załącznik do dokumentacji w sprawie zatwierdzenia podziału nieruchomości); g) sporządzić wstępny projekt podziału nieruchomości, po 3+ilość stron egzemplarzy (a wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków w ilości 5+ilość stron egzemplarzy), osobno dla każdej działki ewidencyjnej - jeżeli będzie to wymagane; h) sporządzić projekt podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek i budynków (w tym z wykazami synchronizacyjnymi), po 5+ilość stron egzemplarzy (a wypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków w ilości 7+ilość stron egzemplarzy), osobno dla każdej działki ewidencyjnej, oraz pozostałe dokumenty niezbędne do zatwierdzenia podziału; i) jeżeli zamówienie obejmie dodatkowo połączenie działek ewidencyjnych po dokonaniu podziału nieruchomości - dokonać dodatkowo odpowiednich zmian na mapie zasadniczej, sporządzić właściwe wykazy zmian danych ewidencyjnych, poświadczyć je w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazać do ewidencji gruntów i budynków; j) trwale zastabilizować granicznikami wszystkie granice wydzielonych w podziale lub utworzonych po podziale (z połączenia) działek ewidencyjnych i okazać je pracownikowi Urzędu Miasta oraz nabywcy nieruchomości - jeżeli jest określony; k) sporządzić szkic wyniesienia granic, zawierający m.in. granice, czołówki, stabilizację punktów granicznych oraz miary do charakterystycznych punktów terenowych; l) okazać granice nieruchomości nabywcom wyłonionym po wykonaniu dokumentacji podziałowej a przed końcem 2012 roku, w terminie trzech tygodni od daty otrzymania zawiadomienia; m) sporządzić wypisy i wyrysy z operatu ewidencji gruntów i budynków, osobno dla każdej działki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach